کد خبر: ۹۰۶۵۴۱۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمود زمانی قمی صبح امروز در حاشیه همایش بزرگ بسیجیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که بدخواهان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی طمع کرده‌اند و فکر می‌کنند که بتوانند به انقلاب و کشور آسیب بزنند.

وی افزود: از طرفی نیرو‌های انقلاب مدافعان جمهوری اسلامی و همه ملت بزرگ ایران اراده کرده‌اند بیش از گذشته در تثبیت انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن شرکت کنند.

استاندار یزد اظهار داشت: امروز دوازدهم مهر ماه را به عنوان نماد این اتحاد و برادری و نماد اطاعت از رهبری به عنوان رکن رکین نظام قرار داده‌اند و آمده‌اند که سخنان راهبر و فرمانده کل قوا را با دل و جان گوش کنند.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: همه مردم تصمیم گرفته‌اند و اراده کرده‌اند بر آنچه که دشمن توطئه و نیرنگ می‌کند غلبه کنند و بر تعالی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بیفزایند.

وی تأکید کرد: مطمئنا آن‌هایی که در فکر نیرنگ و خدعه برای کشور و تمامیت ارضی ما هستند به زودی پشیمان خواهند شد.

استاندار یزد درباره نقش بسیج در محرومیت‌زدایی گفت: بسیج اصولا یک فرهنگ است و این فرهنگ هر جایی که ورود پیدا می‌کند از جمله در عرصه سازندگی، آثار مثبت و برکات فروان دارد.

زمانی قمی یادآور شد: بسیاری از نقاط دوردست و روستا‌های ما ورود بسیج را برای سازندگی ارج نهاده‌اند و ارج می‌نهند و این ورود برکات بسیار فراوانی داشته و امیدواریم خداوند به آن‌ها توفیق دهد.

وی درباره نقش مسئولین در جنگ تمام عیار اقتصادی نیز گفت: یکپارچگی، اعتماد و اعتقاد به پیروزی و بسیج همه امکانات و توکل به خدا باید سرلوحه مسئولین و مردم قرار بگیرد و مسئولین باید به دقت وظیفه‌ای که بر دوش‌شان است را انجام دهند.
ارسال نظرات