نماینده مردم کرمان گفت: بی‌تردید بخشی از تلاطم ارزی به واسطه فساد بانک مرکزی بوده و بخشی به واسطه ناکارآمدی مدیران اقتصادی است که قوه قضاییه باید...
کد خبر: ۹۰۶۵۳۹۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر کاظم آباد از توابع بخش چترود اظهار داشت: در جلسه‌ای که با رییس‌جمهور داشتیم به صراحت به ایشان اعلام کردم که باید مدیران کوتوله و بی عرضه را کنار گذاشته و از مدیران توانمند و شایسته جهت بهبود وضع اقتصادی استفاده نماید.

وی افزود: مردم ایران بدانند که پنج سال گذشته وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد مسکن مهر را باید کنار و مسکن اجتماعی باید ایجاد کنیم، متاسفم که پس از گذشت ۵ سال هنوز یک مسکن اجتماعی ایجاد نشده است.

زاهدی تصریح کرد: بعنوان خدمتگزار و نماینده شما اعلام می‌کنم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی شما مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی را بدون هیچ چشم داشتی و به دور از جناح بازی در مجلس و صداوسیما مطرح کرده و تا حل مشکلات، به جد پیگیر خواهم بود.

نماینده مردم کرمان بیان داشت: مردم نمیتوانند تحمل کنند که بعضی از افراد وابسته به مدیران در کشور فساد و رانت خواری می‌کنند، ولی باید خودشان در این وضعیت سخت اقتصادی به سر ببرند که قوه قضاییه باید به شدت برخورد تا رضایت مردم را جلب و امیدوار نماید.

زاهدی در ادامه افزود: سوال از رییس جمهور را با پیگیری‌های انجام شده سه مرتبه از نمایندگان امضا گرفتیم و درحالی که خیلی‌ها امضای خود را پس گرفتند، اما به حدنصاب رسید و رییس جمهور به صحن آمد و جالب است بدانید در استان کرمان فقط یک نفر امضا کرد بااینکه که تمامی سوالات اقتصادی بود.

نماینده مردم کرمان یادآور شد: به فضل الهی در مجلس افرادی هستیم که در برابر مشکلات اقتصادی ساکت نبوده و مدافع مردم بودیم و خواهیم بود.

 
ارسال نظرات