خبرهای داغ:
راوی سیره شهدای قم با بیان اینکه هدف اول دشمنان زدن ولایت فقیه است گفت: ما از مکتب حضرت زهرا روحیه انقلابی و جهادی و دفاع از ولایت را آموختیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۸۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد میرعلی اکبری در اولین یادواره ۲۵ شهید روستای تاش در مسجد تاش سفلی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه در جهان برای سربازان کشته شده در جنگ ها مراسم احترام و یادمان دارند اظهار کرد: باید از شهدا درس بگیریم و یکی از برکات انقلاب همین یادواره هاست.
وی افزود: جنگ دیروز دشمن با ابزار مشخص بود و جنگ امروز نرم است اما به برکت خون شهداست که پیشرفت کرده و ایستاده ایم.
عضو سیره شهدا قم با تامید براینکه ما خیانت کار نمی خواهیم در مسند قدرت کشور گفت: امروز جنگ دیدگاه ها و مغزها و زندگی هاست و ما در حال تغییر هستیم و هدف دشمن این است.
وی تصریح کرد: دشمن خوب دارد کار می کند و هر ثانیه ۴۰۰ میلیون هزینه می کند و جنگ را عوض کردند، شهید جهان آرا تاکید کرد مواظب باشیم ایمان ما سقوط نکند.
میرعلی اکبری افزود: اگر این همه پیشرفت داریم به برکت شهداست و شهدا در وصیت نامه های خود تاکید بر پشتبانی ولایت فقیه دارند.
وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا تحریم، تحقیر و تهدید نباشد گفت: شهدا برای این سه شعار رفتند که مقابله کنند تا نباشد.
این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه برای کارخانه انسان سازی پیامبران و امامان می آیند اظهار کرد: شهدا برای اینکه بی حجابی نشود ایستادند از ابتدای انقلاب تا امروز و اینکه امروز مشکلات هست اینها کف روی آب است که از بین می‌رود.
وی تأکید کرد: با روحیه انقلابی و جهادی که فاطمه زهرا به ما یاد داد که ولایت مبانی دینی حضرت زهرا بود باید به سمت قله های پیشرفت حرکت کنیم و از شهدا که در این مکتب جان دادند پیروی کنیم.
میرعلی اکبری با اشاره به هدف دشمنان گفت: اولین هدف دشمنان ولایت زنی است و آنها می دانند چه قدرتی داریم که برگرفته از قیام امام حسین است و شهدا رفتند تا بقیه فدا نشوند و ادامه دهنده مسیر برای تحقق دولت جهانی مهدوی باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها