فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان؛

شرایط نامطلوب اقتصادی باتدبیر مسئولین حل خواهد شد

سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان صبح امروز در همایش تجلیل از رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس ضمن یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی به خصوص 8 هزار شهید استان گیلان و650 شهید شهرستان لاهیجان, شهدای مدافع حرم و شهدای تروریستی اهواز گفت:
کد خبر: ۹۰۶۵۳۸۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان, همایش تجلیل از 60 رزمنده دوران دفاع مقدس  صبح امروز در مسجد جامع روستای بارکوسرا بخش رود بنه لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان ضمن  یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی به خصوص 8 هزار شهید استان گیلان و650 شهید شهرستان لاهیجان, شهدای مدافع حرم و شهدای تروریستی اهواز گفت :باعث افتخار بنده است که در حضور تنی چند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستم.

وی با بیان اینکه بحث دفاع مقدس یک واقعیت و یک موضوع فراموش نشدنی برای همه ملت ایران است گفت:در 31 شهریور ماه 1359 صدام حسین با پشتیبانی آمریکا و قدرت های منطقه جنگ نابرابری را بر علیه ایران آغاز نمود.استکبار جهانی و آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی زیادی نمود تا انقلاب اسلامی ایران به بن بست بکشاند، از ترور شخصیت‌ها گرفته تا پیروزی کودتا برعلیه انقلاب اسلامی توطئه کردند ولی ناکام ماندند.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در ادامه بیان داشت: صدام با دفاع جانانه رزمندگان دلیری چون شهید جهان آرا مواجه شد و پشت دروازه خرمشهر 34 روز زمینگیر می شود.


سرهنگ سید جعفر حسینی افزود: در طول تاریح یعنی در 400 سال پیش سران کشور ما هر بار که با کشور های بیگانه  می جنگیدند شکست خوردند و تکه ای از این سرزمین را به بیگانگان بخشیدند بنابراین اهمیت دفاع مقدس این است که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور مان را به دشمن ندادیم .

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بر هیچ کسی پوشیده نیست گفت:انشاالله شرایط نامطلوب اقتصادی باتدبیر مسئولین حل خواهد شد.


حسینی متذکر شد: در حادثه تروریستی اهواز در عرض ده دقیقه این حادثه رخ داد چقدر مردم دل نگران این موضوع شدند دشمن می خواهد ایران, سوریه و عراق دیگری بشود ولی با وجود مدافعان حرم و فداکاری های سربازان این سرزمین دشمنان این آرزو بگور خواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: در بحث فرهنگی دشمن سعی و تلاش زیادی نمود ولی کاری نتوانست از پیش ببرد که به سوی جنگ اقتصادی روی آورد لذا ما هم بایستی آرایش اقتصادی در برابر این جنگ اقتصادی بگیریم.

در پایان این مراسم به 60 نفر از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هدایای به رسم یا بود اهداء شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات