سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) سنگر گفت: تا زمانیکه ولی فقیه داریم از آسیب ها به دور و دارای قدرت هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۸۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر, ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) سنگر امروز با حضور فرمانده سپاه قدس سردار عبدالله پور ، فرمانده ناحیه مقاومت سلمان جناب سرهنگ نقدپور،حجت الاسلام والمسلمین تجدد امام جمعه بخش سنگر، پاسداران، مسئولین بخش و بسیجیان افتتاح گردید.


سردار عبدالله پور در این مراسم بیان کرد: امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اسلحه ای بنام سپاه را بوجود آوردند که خشاب آن مردم بودند.

وی افزود: گناه است که به بسیج و سپاه بر چسب سیاسی می زنند چرا که سپاه از جنس مردم و برای مردم است و تمام تلاشش انجام خدمات جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دشمن با ابزار جنگ روانی بین مردم رعب و وحشت بوجود آورده و مردم هم فکر میکنند که قحطی آمده و به مغازه ها می روند تا خرید یک ماه خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: جنگ روانی دشمن این را می خواهد اثبات کند که همه به فکر خود هستند و پادزهر آن این است که ما به فکر هم باشیم حتی با انجام کارهای کوچک و  یکی از راه هایی که مشکلات مردم کم شود گوش دادن به مشکلات آنها و تحویل گرفتن مردم است.

وی با اشاره به حادثه اخیر اهواز بیان کرد: دشمن با این حمله تروریستی میخواست بین مردم ترس و رعب ایجاد کند اما با پهبادها و موشک هایی که دیشب روانه شد توانستیم انتقام سختی از دشمن بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان با اشاره به جمله ای از امام (ره) متذکر شد: تا زمانیکه ولی فقیه داریم از آسیب ها به دور و دارای قدرت هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات