فرمانده انتظامی استان البرز:

بسیج و سپاه در کنار نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت مردم را بر عهده دارند

با تأکید بر اینکه مسئولیت نیروی انتظامی از نقاط مرزی کشور تا قلب شهرها است، گفت: بسیج و سپاه نیز  در کنار نیروی انتظامی نقشی بی‌بدیل در تأمین امنیت مردم ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۶۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، اظهار کرد: امروز با وجود امنیت در کشور شاهد پیشرفت و توسعه و حضور مردم در عرصه‌های مختلف هستیم.

توسعه کشور مدیون امنیت است

وی امنیت حال حاضر کشور را محصول اقدامات و حضور نیروی‌های انتظامی و نظامی دانست و گفت: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و منافقان به همراه اعراب منطقه و دارایی‌هایشان به‌طور علنی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند به همین دلیل تأمین امنیت کشور ازجمله در مرزها بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه مسئولیت نیروی انتظامی از نقاط مرزی کشور تا قلب شهرها است، گفت: بسیج و سپاه نیز  در کنار نیروی انتظامی نقشی بی‌بدیل در تأمین امنیت مردم ایفا می‌کنند.

سردار محمدیان در بخش دیگری بابیان اینکه باب شهادت هنوز در میان نیروهای انتظامی و نظامی کشور باز است، گفت: ارائه گزارش عملکرد و توفیقات و پیشرفت‌های پلیس در هفته نیروی انتظامی مهم و ضروری است، ما به دنبال تخصص گرایی در میان نیروهای پلیس هستیم و گزارش‌ها اقدامات اطلاعاتی و امنیتی را دنبال می‌کنیم.

وی شعار سال جاری ناجا را «پلیس مقتدر و امین مردم» اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی به دنبال اقتداری بر پایه محبوبیت میان مردم است، همان‌طور که در مقابل توطئه و دسیسه‌های دشمن طی ماه‌های گذشته نیروی انتظامی علیرغم قدرتی که داشت با افراد حاضر در تجمعات خیابانی با ملایمت، رفعت و مهربانی رفتار کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید نیروی انتظامی را از خود بدانند و به آن اعتماد کنند و باید نهادی تأثیرگذار میان مردم باشد .

سردار محمدیان یکی از برنامه‌های مهم پلیس در استان البرز را اصلاح نوع برخورد با مردم و حفظ کرامت آن‌ها دانست و گفت: مرکز فوریت‌های ۱۹۷ راه‌اندازی شده است تا رسیدگی امور مردم در بخش‌های مختلف مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم از پلیس انتظار دارند تا امنیت تأمین شود، گفت: تهدیدهای دشمن و شرایطی ازجمله مشکلات اقتصادی و تعدد مجرمان را نمی‌توان نادیده گرفت، اما پلیس برای تأمین امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه مقابله با اعتیاد به کاهش جرائم ازجمله سرقت منجر می‌شود، گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۷ و نیم تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.

سردار محمدیان با اشاره به کشف ۹۱ کیلو هروئین در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: ۲۱ هزار معتاد نیز جمع‌آوری‌شده‌اند که برخی از آن‌ها بیش از هفت بار توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیرشده بودند.

مجوز استخدام ۸۰۰ مأمور در ناجای استان البرز

وی با تأکید بر اینکه پلیس استان توان پاک‌سازی پارک‌ها از وجود معتادان را طی ۴۸ ساعت دارد، گفت: استان نیازمند مراکز نگهداری از معتادان است.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری به اهمیت مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق اشاره کرد و گفت: قاچاق به اشتغال لطمه می‌زند، بیش از دو و نیم برابر با سنجش ریالی نسبت به سال گذشته کشفیات قاچاق داشته‌ایم.

سردار محمدیان ادامه داد: جداسازی واحدهای ۱۱۰ و ارائه تجهیزات جدید به این واحدها انجام‌شده است، در کشف جرائم و سرقت‌های مسلحانه هم اقدامات مهمی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات مهمی که توسط ناجای استان انجام‌شده است، گفت: خوشبختانه با استخدام ۸۰۰ مأمور در ناجای استان موافقت شده است، افرادی که داوطلب هستند می‌توانند برای پر کردن برگه‌های استخدامی به هسته گزینش در میدان توحید کرج مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه فردا دیرکرد جریمه پرداخت خودروها برداشته می‌شود، از ترخیص وسایط نقلیه ازجمله موتورسیکلت و اتومبیل‌هایی که به دلیل مباحث نظامی توقیف‌شده‌اند خبر داد و گفت: این مهم مشمول وسایط نقلیه‌ای که مشکلات و پرونده قضایی دارند، نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار