خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بابیان اینکه ۸۰درصد پرونده‌های وارده به کلانتری‌های شاهرود منجر به سازش شده است، گفت: زمانی رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی به‌عنوان اسطوره خدمت یاد می‌کنند و این مهم در راستای نظم و امنیت تجلی پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در مصلای مدرسه قلعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی بابیان اینکه ۸۰درصد پرونده‌های وارده به کلانتری‌های شاهرود منجر به سازش شده است، افزود: زمانی رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی به‌عنوان اسطوره خدمت یاد می‌کنند و این مهم در راستای نظم و امنیت تجلی پیدا می‌کند.
وی بابیان اینکه طی شش‌ماهه نخست سال جاری سرقت‌های مهم در سطح شهرستان ۱۶درصد کاهش داشت، بیان کرد: در زمینهٔ سرقت‌های خرد نظیر موتورسیکلت، دوچرخه و مصالح ساختمانی با افزایش سرقت‌ها مواجه هستیم که رها کردن وسایل توسط خود مردم باعث تشدید این سرقت‌ها می‌شود.
اشرفی بابیان اینکه امنیت حاصل تلاش همگانی مردم است، افزود: نیروی انتظامی به‌تنهایی نمی‌تواند امنیت برقرار کند و برای برقراری این اصل مهم نیازمند همکاری همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی نیز هستیم.
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دشمن قصد دارد با اقدامات خود مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند، ابراز داشت: در این شرایط باید هنرمندانه وارد عرصه شد و در این بین قطعاً نقش بی‌بدیل مردم انکارناپذیر است و امیدواریم با حضور مردم بار دیگر نقشه شوم استکبار خنثی شود.
اشرفی در ادامه تصریح کرد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری بالغ‌بر یک‌هزار طرح سطح شهرستان در راستای امنیت اجتماعی انجام‌شده است که از آن جمله می‌توان به برخورد با اراذل‌واوباش و موتورسواران مزاحم اشاره داشت.
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث کاهش ۴۰درصدی تصادفات می‌شود، اضافه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بخش عمده‌ای از حوادث رانندگی کاهش پیدا می‌کنند لذا امیدواریم نمازگزاران این موارد را مدنظر قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها