رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

مهم‌ترین مشکل موجود نفوذ جریانات غرب‌گرا در داخل است

رئیس دفتر عقیدتی سیایی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مهم‌ ترین مشکل موجود نفوذ جریانات غرب‌گرا در داخل است، گفت: برای مقابله با این هجمه‌ها نیازمند مدیریت جهادی و تبعیت از مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلی مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه مهم‌ترین مشکل موجود نفوذ جریانات غرب‌گرا در داخل است، افزود: برای مقابله با این هجمه‌ها نیازمند مدیریت جهادی و تبعیت از مقام معظم رهبری هستیم، مردم ایران شکست‌ناپذیرند و کسانی که دلشان برای دین و انقلاب می‌سوزد باید هدایت درست این مسیر را عهده‌دار شوند.
وی با اشاره به پیروزی ایران در دادگاه لاهه سندی بر اثبات حقانیت آن بود، اظهار کرد: این پیروزی ناکامی و رسوایی آمریکا و متحدانش را رقم زد که نشان داد ایران همواره در قله‌های اقتدار ایستاده است.
وی بابیان اینکه پیروزی‌های بسیاری را در عرصه‌های بین‌المللی توانستیم کسب کنیم، افزود: رسوایی آل سعود در لبنان و یمن آشکار شد و راهی که حزب‌الله در طی ۲۰ سال پیمود انصار الله سه‌ساله طی کرد و امروز بخش عمده‌ای از قدرت منطقه در دست انصار الله است.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه بابیان اینکه امروز در سوریه نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر هستیم، بیان کرد: در موضوع انتخابات و خروج داعش از منطقه نیز ایران نقش بسیار مهمی داشت، آمریکا تلاش و هزینه‌های بسیاری برای نابودی اسلام و جدایی ایران از عراق کرد اما در این راه هرگز موفق نبوده است.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: ایران در قدرت موشکی مثال‌زدنی است و این مهم را مدیون داشتن رهبری فرزانه هستیم که با جدیت اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی دنبال می‌کند.
وی همچنین با ابراز اینکه علیرغم این موفقیت‌های چشمگیر ضعف‌هایی نیز وجود دارد، افزود: یکی از ضعف‌های موجود در اشراف اطلاعاتی است و معتقدیم اگر دقت لازم صورت می‌گرفت اتفاقاتی نظیر حادثه تروریستی اهواز و یا مجلس را شاهد نبودیم لذا اگر در جنگ با دشمن دارای صلابت هستیم باید این مورد در همه بخش‌های جامعه نفوذ کند.
امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه دشمن در این چهار دهه بارها در حال توطئه و کارشکنی است و ما باید حواسمان را جمع کنیم، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های موجود در نظارت کاربردی است، چرا باید عده‌ای در بازار موبایل، سکه و ارز باعث بروز اختلال اقتصادی شوند، این درشان نظام انقلابی نیست و مردم انتظار برخورد صریح و جدی رادارند.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند که تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت جریان غرب‌گرا کشور را به‌سوی غرب هدایت کند و لذا دراین‌بین مهم‌ترین تکلیف بصیرت مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار