امام‌جمعه موقت یزد گفت: مسئولان باید مانند بسیجیان خدمت بی‌منت به مردم داشته باشید و آن‌ها باید از جوانان بسیجی یاد بگیرند و بر سر مردم منت نگذارند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد گفت: تنها راه رستگاری تقوا است و اگر تقوا نداشته باشیم رستگار نخواهیم شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام افزود: امام زین العابدین (ع) فرمود: ه‌اند: سه چیز برای نجات مؤمنین است که اگر برعکس شود موجب هلاک است که نخستین آن حفظ زبان به ویژه غیبت نکردن است.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: دومین مورد استفاده مطلوب از وقت است و سومین چیزی که موجب نجات انسان می‌شود اشک ریختن به خاطر گناهانی است که مرتکب شده تا موجب بخشش الهی قرار گیرد.

آیت‌اللهی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و با تبریک به پلیس عنوان کرد: نیروی انتظامی موجب اقتدار جامعه و نظم و امنیت است که بر ما نیز تقدیر و تشکر از این عزیزان در این راستا ضروری است.

وی به دو رویداد مهم اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اولی یک حادثه تروریستی بود که اخیرا در اهواز انجام شد و مردم بی‌گناه و بی‌سلاح را به شهادت رساند به‌طوری‌که آن‌ها حتی از کودکان هم نگذشتند.

خطیب جمعه یزد اضافه کرد: عملیات دوم پاسخ کوبنده سپاه پاسداران بود که با شجاعت به مواضع داعش‌گونه تروریست‌ها حمله کرد و سران آن‌ها را به هلاکت رساند.

آیت‌اللهی یادآور شد: رمز موفقیت نیرو‌های نظامی ایران اسلامی تبعیت و پیروی از، ولی فقیه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: ملت ایران از همان آغاز مبارزات خود با رژیم طاغوت در تبعیت از ولایت، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشتند و اکنون نیز با تبعیت از ولایت برای درهم کوبیدن توطئه‌های دشمن آماده هستند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب درباره شکست آمریکا در تحریم‌ها افزود: اکنون دشمن قصد دارد با جنگ اقتصادی و تحریم مقاومت مردم ایران را سست کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دوباره از ملت ایران سیلی خواهد خورد و قطعا شکستی فراموش نشدنی را تجربه خواهد کرد.

آیت‌اللهی به برگزاری رزمایش عاشورائیان در کشور و استان اشاره کرد و گفت: از همه بسیجیان سپاسگزاریم و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم و توصیه‌ام به مسئولان هم این است که مانند بسیجی‌ها خدمت کنند.

وی تأکید کرد: مسئولان باید مانند بسیجیان خدمت بی‌منت به مردم داشته باشید و آن‌ها باید از جوانان بسیجی یاد بگیرند و بر سر مردم منت نگذارند.
ارسال نظرات