خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در اجرای امور یار و کمک دولت هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۳۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی ضمن بازدید از روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان قزوین اظهار داشت: این دوره از انتخابات نظام مهندسی در بازه ۲ هفته‌ای برگزار می‌شود که هر استان‌ یک روز را جهت برگزاری انتخابات مشخص می‌کند.

وی بیان کرد: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات نظام مهندسی هستند که امیدواریم درصد قابل توجهی از این افراد شرکت کنند.
استاندار قزوین گفت: با تلاش و فعالیت هیئت‌های اجرایی و نظارتی روند انتخابات از ۲ ماه گذشته آغاز شده و کار‌ها به خوبی در حال انجام است.
زاهدی با بیان اینکه انتخابات با نظم خاصی در حال برگزاری است، گفت: در دنیا تشکل‌های مردمی و تخصصی بخشی از مسئولیت‌هایی که حاکمیت برعهده داشته براساس قانون برعهده گرفته و در اجرای امور مشارکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: نظارت بر امور دستگاه‌ها با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد انجام شده و این سازمان‌ها را در واقع می‌توان یار و همکار دولت عنوان کرد.
استاندار قزوین ادامه داد: سازمان نظام مهندسی از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و به همین سبب حضور پرشور در انتخابات از ضروریات به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها