مسئول سابق بسیج کارگری در گفتگو با «بسیج»:
کریمی گفت: اگر سخنان رهبری در خصوص بهره مندی از توان داخلی عملی می‌شد وضعیت اقتصادی کشور به اوضاعی  که در آن هستیم نمی رسید.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

سردار کریمی، مسئول سابق بسیج کارگری سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به بی توجهی مسئولین به سخنان رهبر انقلاب و استفاده از توان داخلی برای مقابله با فشارهای اقتصادی گفت: متاسفانه بیان حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین به گوش خیلی‌ها رسید اما به راحتی از آن عبور کردندمتاسفانه در دولت کنونی هم که سرمایه ها و منابع کلان کشور در آنجا مدیریت و هدایت می شود  ونیز صنعت و تولید کشور از طریق دولت مدیریت و هماهنگ می‌شود، آنطور که شایسته و زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران بود و باید منویات مقام معظم رهبری عملی می‌شد اقدام نکردند.در واقع دولت مردان برای بهره مندی از توان داخلی در راستای منویات مقام معظم رهبری  آنطور که شایسته و بایسته است  پای کار نیامدند.

 هدایت و مدیریت صنعت و تولید با دولت است/بی اعتقادی دولت به توان داخلی

مسئول سابق بسیج کارگری سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: به نظر می‌رسد آن طور که مقام معظم رهبری در خصوص بهره مندی از توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی  اعتقاد دارند در بین مسئولین و مدیران کشور، اعتقادی وجود ندارد. به نظر می رسد که اگر سخنان رهبری در خصوص بهره مندی از توان داخلی عملی می‌شد وضعیت اقتصادی کشور به اوضاعی  که در آن هستیم نمی رسید.

ارسال نظرات