کریمی گفت: که برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان باید نگاه به توانمندی داخلی داشت و برای حل مشکلات اقتصادی نباید چشم امیدمان به کمک و یاری کشورهای خارجی باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۵۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

سردار کریمی، مسئول سابق بسیج کارگری سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به حربه اقتصادی دشمن برای نابودی  نظام جمهوری اسلامی ایران و راه حل مقابله با مشکلات اقتصادی گفت: آخرین حربه وحربه راه نفوذ دشمن  تحریم‌های اقتصادی و نفوذ از راه تنگ کردن وضعیت معیشتی مردم است. این در حالی است که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی چندین بار به مسئولین اعلام کردند که برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمنان باید نگاه به توانمندی داخلی داشت و برای حل مشکلات اقتصادی نباید چشم امیدمان به کمک و یاری کشورهای خارجی باشد.

تأکید رهبر بر توان داخلی برای مقابله با تحریم ها

 مسئول سابق بسیج کارگری سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:الحمدالله در طول چهار دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جوانان، مهندسان و دانشمندان جوان و خلاق  این مرز و بوم نشان دادند که اگر اراده داشته باشیم هر کاری که بخواهیم میتوانیم انجام دهیم بر همین اساس رهبر انقلاب تأکید دارند که نگاه های مسئولین برای حل مشکلات کشور به داخل باشد.

ارسال نظرات