فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مردم مسؤولانی که از ولایت فقیه تبعیت کنند را دوست دارند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۳۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) مازندران در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: مسؤولان بدانند مردم زمانی آنها را دوست داشته و قبول دارند که تابع نائب امام زمان(عج) باشند.

وی با اعلام اینکه دوستداران به ولایت در کشور بسیار زیاد هستند، گفت: اما افرادی هستند که در زبان تابع ولایت فقیه هستند و در عمل خلاف حرف رهبر انقلاب عمل می‌کنند، رفتار و کردار این افراد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: مردم با حضور در اجتماع‌های خویش به این افراد اعلام می‌کنند که عزت شما در نزد مردم بستگی به میزان تبعیت از ولایت فقیه دارد.

این مسؤول ادامه داد: قطع به یقین عملکرد مسؤولان در حافظه و در دفتر یادداشت باقی می‌ماند.

بابایی با اعلام اینکه امروز استکبار تلاش دارد که با جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، کشور را به چالش بکشد، بیان کرد: بسیجیان با اقتدار، عزتمند و خلاق در همه صحنه‌های حق علیه باطل حضور دارند.

وی در پایان با تقدیر از حضور بسیجیان استان مازندران از گلوگاه تا آمل یادآور شد: بسیج در همه امور در صحنه حضور پرشور داشته و برای آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام توان در کنار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به‌دنبال ترویج مکتب عاشورایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها