سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی تاکنون تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۳۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خطاب قراردادن سردمداران استکبار، گفت: شما مستکبران، منافقان و گروه های تکفیری را تجهیز کردید و در عمل هیچ دستاوردی نداشتید چرا که قدرت ما در فرهنگ اهل بیت(ع) خلاصه می شود.

وی با اشاره به این که ملت ایران تاکنون تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است، افزود: این جنگ تحمیلی اقتصادی نیز به فرصت تبدیل شده و کشور را به پایگاه اقتصادی پایدار و پیشرفته تبدیل خواهیم کرد.

رمضان شریف اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز لحظه‌ای را از دست نداده و بهترین استفاده را کرده‌ایم، امروز با سربلندی اعلام می‌کنیم که قادر هستیم از تمامیت ارضی کشور به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما امروز قدرتمندتر و حتی مقتدرتر از اوایل انقلاب هستیم به طوری که دشمنان و معاندان نظام و انقلاب با یک نگاه سطحی بر این مسئله واقف هستند به همین دلیل هر روز خواب‌های رنگارنگی را برای ضربه زدن می‌بینند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب یک نکته را لحاظ نکرده‌اند که رابطه عمیق و ناگسستنی ملت با امام(ره) پاشنه آشیل نظام است.

 شریف با اشاره به حمله تروریستی اخیر اهواز، گفت: دشمن در مسئله اهواز بازی بچگانه‌ای انجام داده و پاسخ قاطعانه دلاورمردان ایرانی را دریافت کرد.

وی اذعان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر ایادی استکبار بدانند نسل ما خون‌های پاک شهدا را هدر نخواهد داد و تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید با همکاری یکدیگر کشور را به منطقه نمونه اقتصادی، پیشرفته و مقتدر تبدیل کنیم تا این تیر دشمنان و معاندان نیز به سنگ می‌خورد.

همچنین وی در پایان تشریح کرد: رهبری مقتدر و فرهنگ غنی و ملت رشید و آگاه و بصیر و مردم همیشه در صحنه با لبیک به فرامین رهبری توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات