دیدار یکصد هزار بسیجی با فرمانده کل قوا در ورزشگاه آزادی همزمان با اجتماع هفتصدهزار نفری بسیجیان سراسر کشور، در حالی روز پنجشنبه انجام شد که این تجدید بیعت یادآور حضور ده‌ها هزار رزمنده سپاه محمد رسول الله تهران در سال 1365 و حضور رهبر انقلاب در جمع ایشان در آن دوران بود .  
کد خبر: ۹۰۶۵۲۲۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اجتماع اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز 12 مهرماه با حضور پرشکوه بسیجیان استان تهران و البرز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی ‌‌با شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند و ‌آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید‌پیمان کنند.

امروز با حضور گردان‌های بسیج‌، اقتدار حضور به نمایش گذاشته شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه های شومشان راه به جایی نخواهد برد. امروز از هر قشری آمده بودند، پیر‌، جوان‌، دختر‌، پسر‌، دانشجو و دانش آموز ،بازاری و کارمند تا با ولایت پیمان ببندند.

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی آغاز شد و بسیجیان استان تهران و البر عظمت و اقتدار خود را به همگان به نمایش گذاشتند.

 نوای "هیهات من الذله" در سالن رضازاده طنین‌انداز شد و ملت ایران بار دیگر عشق به رهبری و اهل بیت(ع) را به منصه ظهور گذاشتند و شور و نشاط در بین جوانان سرشار از حماسه و عشق و علاقه به نظام و ولایت است.

بسیجیان با سر دادن نوای یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند و به اثبات رساندند که با استقامت و پایدار ملی راه و هدف شهدای والامقام را تا ابد ادامه خواهند داد.

غرور و غیرت ملی بین فرزندان و بسیجیان مشهود است و بار دیگر عظمت و اقتدار کنونی کشورمان به منصه ظهور گذاشته شده تا دشمن جایگاه خود را یادآور شود و بداند که ملت ایران تا پای جان از نهضت حسینی و خون شهدای والامقام که خط قرمز ملت ایران است دفاع می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها