فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و خانوادگی به مناسبت هفته ناجا در شهرستان اجرا می‌شود، افزود: هفته ناجا از ۱۳ مهر آغاز و تا ۱۹ مهر به طول خواهد انجامید.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۲۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

اجرای 100 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته ناجا در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ شااحمد ساکی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ۱۰۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته ناجا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته ناجا از ۱۳ مهر آغاز و تا ۱۹ مهر به طول خواهد انجامید، افزود: رویکرد پلیس در این برنامه‌ها آگاه‌سازی و آموزش همگانی، ایجاد گفتمان بین مردم و پلیس و اعتماد‌سازی بین مردم خواهد بود.

فرمانده انتظامی نهاوند شعار امسال ناجا را «پلیس مقتدر، امین مردم» عنوان و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در سایه همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، مشارکت عمومی و اقتدار پلیس میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس حافظ جان و مال مردم است و بدون مشارکت مردم و حمایت مسئولان نمی‌تواند امنیت را برقرار سازد، تاکید کرد: پلیس به دنبال جلب مشارکت عمومی در تمام حوزه‌ها همچون ترافیک، امنیت و حجاب و عفاف است.

ساکی با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا، ارائه خدمات مضاعف در حوزه‌های معاونت بهداشت و درمان نیروی انتظامی، خدمات گذرنامه و پلیس+۱۰، مشاوره به صورت رایگان، همایش کوه‌پیمایی و قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام جمعه ، فرماندار و نماینده ، غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده طی هفته ناجا در شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات