مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد:
مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد در مراسمی در پایگاه بنت الهدی طی سخنانی انجام تمام فعالیتهای بسیج را در راستای حفظ انسجام عنوان نمود.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۹۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، صولت صداقت مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد در این مراسم که در پایگاه بنت الهدی از پایگاه های تحت نظارت حوزه خدیجه الکبری میبد در شهیدیه برگزار شد ، افزود : تمام فعالیتهای ما نظیر اردوهایی که ما برگزار می کنیم و جلسات و رزمایش هایی که برگزار می شود ، باید با حضور بسیجیان در همه صحنه ها و با هدف حفظ انسجام باشد.
وی خاطر نشان نمود : حکومت 2500 ساله پهلوی به یاری خدا ، ائمه و شهدایی که شکنجه ها تحمل کردند و با رهبری های حضرت امام (ره) ، برچیده شد و جای آن را به حکومت جمهوری اسلامی داد و این حکومت ، حکومتی است که خودمان انتخاب کردیم و به آن جواب "آری" داده ایم .
مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد در ادامه تصریح نمود : هم اکنون نیز همانطور که تا به حال نشان داده ایم ، باید پای انقلاب بایستیم و ادامه دهنده راه کسانی باشیم که این انقلاب را به ثمر رسانده اند و وظیفه خود را انجام داده اند.
وی گفت : بعد از چند ماه که از پیروزی انقلاب گذشت و در حالی که انقلاب ما هنوز ریشه ندوانده بود ، جنگ به کشور ما تحمیل شد و مردم ایران با سختی هایی که تحمل کردند ، با دستان خالی در مقابل متجاوزان به خاک میهن ایستادند و در سایه امدادهای غیبی و ایثار ها و از خود گذشتگی هایی که رزمندگان اسلام نمودند ، در جنگ تحمیلی پیروز شده و انقلاب را حفظ نمودند.
صداقت 9دی سال 1388 ، 13 آبان سال 1357 ، واقعه طبس در سال 1359 و از موقعیتها و زمان هایی عنوان نمود که نشان دهنده حضور مردم در صحنه و امداد های غیبی می باشد و باعث شده ، انقلاب اسلامی ایران حفظ شده و خواری در چشم دشمنان باشد.
مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد همچنین اظهار داشت : ما وقتی می دانیم که دشمن ، ما و کشور ما را هدف قرار داده است ، باید چشم و گوش خود ار باز کنیم و خود و فرزندانمان در مقابل تجاوز متجاوزان به میهن و نیز اسلام بایستیم ، همانطور که مدافعان حرم در مقابل تکفیری های داعشی ایستادند.
ارسال نظرات