اجتماع بزرگ 20 هزار نفری سپاهیان رسول الله (صل الله علیه و آل و سلم) در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۹۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری امروز پنج شنبه دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار شد.

 در این اجتماع بزرگ، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با خیرمقدم به حاضران در مراسم، گفت: در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2 و اعزام 150 گروه جهادی که نشان دهنده تلاش، زحمت، کمک به محرومین و روحیه جهادی بسیجیان در نقاط مختلف استان برگرگزا شد، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری امروز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به تمام دنیا، دوستان و دشمنان انقلاب با شعار لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است نشان خواهیم داد که حامی نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است، که با رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، گوشه ای از این قدرت بزرگ به نمایش گذاشته شد.

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این اجتماع بزرگ، اظهار کرد: ما امروز آمده ایم تا بیعت با امام(ره) ، شهدا، ولایت و رهبری را امضا کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در اجتماع اقتدار عاشورایی که در مرکز استان برگزار شد عنوان کرد:  به کوری چشم همه دشمنان ایستاده ایم، ادامه دهنده راه شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند ما ملت ایران پشتیبان هم هستیم، خاطرنشان کرد: برای به نمایش گذاشتن اقتدار از نوع عاشورایی و ابوالفضلی امروز اینجا آمده ایم و با این حضور پرشور مشت محکم خود را بر دهان استکبار می‌کوبیم.

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء نیز در اجتماع 20 هزار نفری سپاهیان رسول الله( صل الله علیه و آل و سلم) که در شهرکرد برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب، دفاع مثدس، مدافعات حرم و امنیت کشور اظهار کرد: برخی فکر می کنند استکبار جهانی به سرپرستی آمریکا برای ما مفید است و علاقه دارند که ارتباط برقرار کنند و به زیر سلطه و یوغ استکبار بروند.

وی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسوالله ( صل الله علیه و آل و سلم) عنوان داشت: بسیجیان جمع شدند که بگوید با توجه به همه تحریم ها و مشکلات آمده ایم ودر برابر همه توطئه ها ایستاده ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بصیرت ما از قرآن، احادیث و گفتمان ولی فقیه مشخص می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در این 40 سال که از دوران دفاع مقدس می گذرد تا کنون هر توطئه ای که به ذهنشان رسیده عملیاتی کرده اند اما با لطف و عنایت خدا و بصیرت مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران همیشه شکست خورده اند.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به جنگ خندق، گفت: وضعیت امروز استکبار همچون دشمن اسلام در جنگ خندق است؛ چرا که دشمن انقلاب همچون آن زمان، با دیدن عجز و ناتوانی خود سعی دارد با گرد هم آوردن همه دشمنان اسلام  به انقلاب ما ضربه زند و خدشه وارد کند.

سردار صفاری با تاکید بر اینکه خداوند چهره استکبار و مسلمانان را در قرآن مشخض کرده است بیان داشت: در آیه 217 سوره مبارکه بقره آمده است که کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند، و هر کس از شما از دین خود برگردد.

وی تصریح کرد: با توجه به این آیه می توان فهمید که هدف دشمن گرفتن دین، باور و اعتقادات ملت ایران است و سعی دارد که جمهوری اسلامی ایران را به راه خود بکشاند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اکثر فشارهای استکبار جهانی بر روی کشورهای مسلمان است اظهار کرد: استکبار جهانی به کشورهای مسلمان هجمه آورده است که برخی از کشور ها همانند سوریه، یمن، لبنان و عراق در این راه ایستادگی می کنند و در برابر ظلم سر تسلیم به زیر نمی آورند.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم با بیان اینکه ما در یک آزمایش الهی قرار داریم، عنوان کرد: ما باید همچون همیشه با ایستادگی در مقابل دشمن، از این آزمایش الهی سرافراز و سربلند بیرون آییم و با تلاش و روحیه بسیجی تا نابودی و حذف استکبار جهانی پیش رویم.

وی با تاکید بر اینکه صلح با آمریکا به نفع ما نیست خاطرنشان کرد: مصالحه با آمریکا یک واقعیت کذب و تفکری اشنباه است چرا که دشمن همان دشمن است و هدف آنان تغییر نکرده تنها روش و تاکتیک آنان هر روز تغییر می‌کند.

سردار صفاری با اشاره به جنگ تحمیلی ، افزود: در اوایل انقلاب به دلیل آنکه نیروی مسلح ما به خوبی شکل نگرفته بود دشمنان ما را ضعیف می دیدند و با به جلو انداختن صدام و منافقین 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما با عنایت خدا و همت و از خود گذشتگی مردم ولایتمدار و فهیم ما توانستیم در مقابل استکباریان به پیروزی دست یابیم.

شایان ذکر است: خواننده انقلابی مصطفی احمدی، نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

ارسال نظرات