بسیج مکتبی پر حماسه وبا اقتدار در برابر دشمن

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه بسیج مکتبی پرحماسه و با اقتدار در برابر دشمنان است بیان کرد این رزمایش گوشه‌ای از توان مردمان مکتب اسلامی در برابر دشمنان ایران است.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۷۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
محمد رضا حیدری امروز و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه رزمایش عاشورایی سپاهیان "محمد رسول الله" ۲ با اشاره به اهمیت این رزمایش اظهار داشت: امروز نظام ایران اسلامی با داشتن پشتوانه نیرومند بسیجی و مردمی توانسته است در برابر هر گونه دست درازی به ایران عزیز را سرکوب کند.


وی با اشاره به اینکه دشمن بصیرت، وفاق، اتحاد و جهاد ملت ایران را دیده و از آن خوف دارد افزود: مکتب ما مکتب سیدالشهدا (ع) است.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش افزود: این رزمایش با شرکت بسیجیان برادر و خواهران در تمام استان و با هدف تأمین امنیت مردم مقابله باهر گونه تحرکات گروه‌های تکفیری و تروریستی، خواهد بود تا به تمام دشمنان نشان دهند که حضور هر بسیجی در تمام صحنه‌ها میتواند مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان این نظام باشد.


حیدری در ادامه گفت: دشمنان شبانه‌روز در تلاش هستند که با پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود وحدت و انسجام ملت ایران را نابود کرده و در بین مردم اختلاف و تفرقه راه بیندازند که تمامی این موارد در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات