خبرهای داغ:
انبارلویی گفت: برنامه تلویزیونی چهل ستون، با هدف بررسی فراز و فرود های چهل سال انقلاب در استان قزوین تولید و پخش می گردد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

سعید انبارلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: برنامه تلویزیونی «چهل ستون» با هدف بررسی فراز و فرود های چهل سال انقلاب در استان قزوین تولید و پخش می گردد.
وی افزود: در این برنامه چهره های مطرح استان که در جریان شکل گیری انقلاب در قزوین نقش بسزایی داشته و سپس در دوران پس از انقلاب و در طول جنگ تحمیلی و پس از آن مسئولیت های اجرایی داشته اند؛حضور خواهند یافت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: برنامه تلویزیونی «چهل ستون» با تبیین دستاوردهای انقلاب به آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف در مباحث توسعه استان و موانع بر سر راه آن برای رسیدن به افق روشن و ترسیم آینده ای امید بخش برای قزوین و کشور می پردازد.
انبارلویی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی برنامه، پیگیری مشکلات و موانع پیش روی جهت توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار استان می باشد.
برنامه تلویزیونی «چهل ستون» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی در26 قسمت 45 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 22:15 از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها