خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان قزوین:

در قله اقتدار ایستاده ایم/معنویت باید سرلوحه اقدام بسیجیان باشد/قوه بازدارندگی را باید به اوج برسانیم

امام جمعه موقت تهران در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان قزوین اظهار کرد: نیروی انسانی برای کشورها رمز اقتدار ملت است و به امید خدا در موضوع جمعیت از جونترین کشورهای جهانیم و نسل جوان، تکیه گاه جمهوری اسلامی است و کشور را در مسیر اقتدار روزافزون پیش می برد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین که صبح امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران هماتطور که امام خامنه ای در اجتماع عظیم بسیجیان تهران اعلام نمودند همیشه با اقتدار گام برداشته که نشان می دهد ملت ما ملتی با عظمت است که در تاریخ بعنوان انسانهایی در سرزمینی با سرمایه های گرانمایه همواره عزتمند زیسته اند.
وی ادامه داد: تاریخ و فرهنگ این استان نیز بیانگر عظمت و شکوه اسلام در طول تاریخ بوده است و طی دویست سالی که شخصیت و هویت اسلامی ایرانی ما مورد هجمه قرار گرفته همواره در برابر این اتفاق مقاومت کرده است.
امام جمعه موقت تهران تبییم کرد: امروز ما شاهد اقتدار ملت ایران و این نظام ارزشمند در برابر استکبار جهانی هستیم و به یادی خداوند چهلمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمندمان را جشن خواهیم گرفت.
پیروزی در جنگ هشت سال بیانگر افتدار ملت است
حجت الاسللام ابوترابی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کارنامه دفاع 8 ساله ما بیانگر قدرت دین مداری و قدرت ایمان است ابراز کرد: ایستادگی در کنار ملتهای فلسطین، یمن، سوریه و سایر ملل مظلوم امروز ایران را به یک کشور حق طلب تبدیل کرده است که با اقتدار در برابر اهداف استکباری می ایستد، اذا ملت ایران باید اقتدار خود را از باور داشته باشند چرا که این مهم با آویختن به به ارمان های شهدا به دست امده است.
وی تصریح کرد: ایثارگران، شهدا و بسیجیان و شما ملت ایران که راه شهدا را تداوم بخشبده اید و از استقلال و هویت دینی خویش حفاظت کرده اید پیشروان این اقتدار هستید.
قران ما را به خلق فدرت فراخوانده است
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: نشانه اقتدار داخلی ایران پیشرفت ما در تمام زمبنه های علمی و فرهنگی است، اگر بخواهیم ایران را به عنوان یک قدرت بازدارنده دفاعی و قدرت اقتصادی تبدیل کنیم تا در جایگاه زیبنده ای قرار بگیریم باید به اقتدار اقتصادی روی بیاوریم و فقر را از جامعه اسلامی ریشه کنیم که در این راستا باید به تجاری سازی علم روی بیاوریم.
وی عنوان کرد: ملت ایران راه را هموار کرده و این راه زیر پرچم اسلام که به دست رهبری می باشد، گسترده شدهاست.
ابوترابی مطرح کرد: دفاع مقدس به عنوان قله اقتدار ما مطرح است که پیوند ایمان و علم و دانش با جهاد در راه خدا و شهادت طلبی بود.
معنویت، ارمان امام و رهبری است
ابوترابی فرد تاکید کرد: بسبجیان سلحشور باید پرچمداران ایمان و اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی باشند و با پر نمودن مساجد نمازهای جمعه و اجتماعات حسینی معنویت جامعه را ارتقاء ببخشند. باید معنویت، دین مداری و و اخلاق را در جامعه اسلامی در جایگاهی که زیبنده جامعه اسلامی است قرار دهیم.
وی ادامه داد: اسلام واخلاق موجب پیروزی انقلاب و هموار شدن راه دفاع مقدس بود، اقتدار ما در ایمان و دانش و تربیت نیروی اسلامی نهفته است
وی اضافه کرد: نیروی انسانی برای کشورها رمز اقتدار ملت است و به امید خدا در موضوع جمعیت از جونترین کشورهای جهانیم و نسل جوان، تکیه گاه جمهوری اسلامی است و کشور را در مسیر اقتدار روزافزون پیش می برد.
ابوترابی فرد توضیح داد: قدرت دفاعی بازدانده که دشمن را مورد تهدید قرار دهد رمز خلق امنیت برای ایران و ملل همسایه است. دشمن ااقتدار را مورد حمله قرا داده و ما باید با تمام توان در این مسیر گام برداریم و در هر مرتبه ای از قدرت که قرار داریم تلاش کنیم که آن را ارتقاء بدهیم تا دشمن کمترین تصور برای تعرض به مرزهای امت اسلام را نداشته باشد.
امام جمعه موقت تهران تبیین کرد: قدرت امروز برامده از این راهبردی است که فرمانده کل قوا بدان اصرار داشته و باشایستگی برآن نظارت داشته اند.
وی اظهار کرد: امروز ایران ما در استانه پیروری های دیگری است که در سایه تحکبم و انسجام وحدت ملی و هماهنگی نخبگام سیاسی و علمی و اتحاد جامعه در مسیر خلق قدرت برای ملت خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران یادآور شد: باید برای ریشه کنی فقر در جامعه با کنار گذاشتن اختلاف سلایق در مسیری که رهبر تعیین کرده با وحدت کلمه گام برداربم. پیام قرآن تمسک به ریسمان توحید و وحدت و پرهیز از هر اختلاف و تشدد است.
این مسئول گفت: همانگونه که امروز رهبر اشا ره کردند یکی از دستاوردهای کشور این است که چهره های سیاسی و علمی برای خلق قدرت حرکت الهام بخش را اغاز نموده اند، باید در این مسیر با صلابت و استقامت و ایمان به اینده ای روشن همراه بااقتدار برای ملت ایران گام برداشت
حجت الاسلام ابوطرابی فرد در پایان خاطرنشان کرد: این اجتماع بزرگ الهام بخش حرکت بسبجیات متعهد و گام های پرقدرت انان برای فتح قله های پیروزی است.

1010/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها