با حضور 25هزار بسیجی؛

تفکر و اندیشه‌ بسیجی ریشه در تاریخ دارد

سرهنگ عسکری فرمانده ناحیه مقاومت سنندج تفکر و اندیشه بسیجی ریشه در تاریخ دارد و این تفکر را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عسکری فرمانده ناحیه مقاومت سنندج  در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش اقتدار و خدمت بسیج بار دیگر به بهترین وجه خود را نشان خواهد داد. 

 

وی با بیان اینکه  دشمن  با طراحی دسیسه برای برهم زدن این نظام به دنبال این بود که با بهره‌ برداری از نارضایتی‌های صنفی و اقتصادی ناامنی را ایجاد  کند تصریح کرد: خوشبختانه این توطئه‌ها با بیداری مردم وطن دوست و انقلابی  کشور خنثی‌شده و رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) 2 برای ایجاد شور امید و بالندگی در بین نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

  

فرمانده ناحیه مقاومت سنندج تقویت روح حمایت مردم از نظام اسلامی و اثبات آن، مأیوس سازی دشمن از تغییر در نظام ، تقویت روحیه نیروی‌های عمل‌کننده و آحاد بسیجیان و تقویت انسجام ملی  را از اهداف اساسی برگزاری این رزمایش بزرگ اعلام کرد.

 

عسکری بابیان اینکه بسیج  استراتژی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج، نسخه شفابخشی است که می‌تواند در جنگ نرم، نیمه سخت و سخت در مقابل دشمنان حضور پیدا کند و به‌عنوان یک تفکر در قالب گفتمان ولایت ‌فقیه برای عبور از گذرگاه‌ها بسیار مؤثر و سازنده خواهد بود. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: به‌طورقطع از بحران‌ها به‌شرط همیاری دولتمردان عبور خواهیم کرد، زیرا تفکر و اندیشه‌ ما  ریشه در تاریخ دارد  و برگرفته از فرهنگ عاشوراست و امیدواریم در چهل‌سالگی انقلاب بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی را به بهترین نحو تبیین کنیم.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات