خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه همدان گفت: نقش بی‌بدیل سربازان در دوران دفاع مقدس و تلاش‌ها و معنویت بالای آنها و روحیه و رشادت‌هایشان مثال زدنی است چنانچه آنها دوشادوش رزمندگان اسلام جنگیدند و از خود کارنامه قابل قبولی برجای گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۴۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

نقش بی‌بدیل سربازان در دوران دفاع مقدس مثال زدنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه با اشاره به جایگاه سربازان اظهار داشت: تلاش‌ها و ایثارگری‌های سربازان در دوران دفاع مقدس بسیار مشهود بود و از مجاهدت‌های بسیجیان و نیروهای نظامی کمتر که نبود حتی جانفشانی و رشادت‌های بیشتری از خود نشان دادند.

وی گفت: نقش بی‌بدیل سربازان در دوران دفاع مقدس و تلاش‌ها و معنویت بالای آنها و روحیه و رشادت‌هایشان مثال زدنی است چنانچه آنها دوشادوش رزمندگان اسلام جنگیدند و از خود کارنامه قابل قبولی برجای گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه همدان افزود: سربازان در دوران دفاع مقدس به مقوله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به عنوان یک تکلیف الهی می‌نگریستند و دفاع از کشور را وظیفه دینی و ملی خود می‌دانستند.

وی در پایان به معرفی تعدادی از شهدای سرباز پرداخت و زندگی نامه و وصایای آنها را بیان کرد و همچنین از سربازان حاضر در مراسم تجلیل کردند و از زحمات آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات