خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد:

چهار دهه بصیرت بی نظیر ملت شریف ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: انشاالله این حرکت در کشور منشا خیر و برکت و انسجام انقلاب بوده و پیام خود را به جهانیان صادر نماید که ملت سرافراز ایران بعد از گذشت چهار دهه همچنان با بصیرت بی نطیر در همه عرصه ها حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۴۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز(پنجشنبه) در بین 20 هزار نفر از بسیجیان استان قزوین که در تجمع عاشورایی و اخرین بخش از رزمایش محمد رسول الله2 شرکت کرده اند، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور مقتدارنه بسیجیان در سراسر کشور هستیم.
وی گفت: انشاالله این حرکت در کشور منشا خیر و برکت و انسجام انقلاب بوده و پیام خود را به جهانیان صادر نماید که ملت سرافراز ایران بعد از گذشت چهار دهه همچنان با بصیرت بی نطیر در همه عرصه ها حضور دارند.
شاهرخی ابراز کرد: نمایش حضور و اقتدار بسیج مردمی یک راهبرد انسجام بخش و امید آفرین در شرایط جنگی اقتصادی و روانی جدید است.
این مسئول در بخش پایانی بیانات خود تصریح کرد: بسیج پشتیبان ولی فقیه و ادامه دهنده راه انقلاب است، همانطور که در 8 سال دفاع مقدس بسیجیان در جبهه های نبرد با استکبار جهانی مقابله کردند امروز نیز در برابر هر دسیسه ای با بصیرت از دین و کشورشان حمایت می کنند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها