معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)با بیان اینکه مدیران نا لایق باید عزل شوند، گفت: متاسفانه اتفاقات اخیر برای برخی افراد در داخل تجربه نشده است و هنوز مذاکرات را راه حل مشکلات می دانند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۳۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفامدیران نالایق عزل شوند/ برخی با تفکرات غلط حل مشکلات را در مذاکره با استکبار می دانندری دراجتماع 20 هزار نفری سپاهیان رسول الله(صل الله علیه و آل و سلم) که در مرکز استان استان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب، دفاع مثدس، مدافعات حرم و امنیت کشور اظهار کرد: برخی فکر می کنند استکبار جهانی به سرپرستی آمریکا برای ما مفید است و علاقه دارند که ارتباط برقرار کنند و به زیر سلطه و یوغ استکبار بروند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسوالله ( صل الله علیه و آل و سلم) عنوان داشت: بسیجیان جمع شدند که بگوید با توجه به همه تحریم ها و مشکلات آمده ایم ودر برابر همه توطئه ها ایستاده ایم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بصیرت ما از قرآن، احادیث و گفتمان ولی فقیه مشخص می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در این 40 سال که از دوران دفاع مقدس می گذرد تا کنون هر توطئه ای که به ذهنشان رسیده عملیاتی کرده اند اما با لطف و عنایت خدا و بصیرت مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران همیشه شکست خورده اند.

 

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به جنگ خندق، گفت: وضعیت امروز استکبار همچون دشمن اسلام در جنگ خندق است چرا که دشمن انقلاب همچون آن زمان، با دیدن عجز و ناتوانی خود سعی دارد با گرد هم آوردن همه دشمنان اسلام  به انقلاب ما ضربه زند و خدشه وارد کند.

 

سردار صفاری با تاکید بر اینکه خداوند چهره استکبار و مسلمانان را در قرآن مشخض کرده است بیان داشت: در آیه 217 سوره مبارکه بقره آمده است که کافران پیوسته با شما مسلمین کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند، و هر کس از شما از دین خود برگردد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این آیه می توان فهمید که هدف دشمن گرفتن دین، باور و اعتقادات ملت ایران است و سعی دارد که جمهوری اسلامی ایران را به راه خود بکشاند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اکثر فشارهای استکبار جهانی بر روی کشورهای مسلمان است اظهار کرد: استکبار جهانی به کشورهای مسلمان هجمه آورده است که برخی از کشور ها همانند سوریه، یمن، لبنان و عراق در این راه ایستادگی می کنند و در برابر ظلم سر تسلیم به زیر نمی آورند.

 

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)با بیان اینکه ما در یک آزمایش الهی قرار داریم، عنوان کرد: ما باید همچون همیشه با ایستادگی در مقابل دشمن، از این آزمایش الهی سرافراز و سربلند بیرون آییم و با تلاش و روحیه بسیجی تا نابودی و حذف استکبار جهانی پیش رویم.

 

وی با تاکید بر اینکه صلح با آمریکا به نفع ما نیست خاطرنشان کرد: مصالحه با آمریکا یک واقعیت کذب و تفکری اشنباه است چرا که دشمن همان دشمن است و هدف آنان تغییر نکرده تنها روش و تاکتیک آنان هر روز تغییر می‌کند.

 

سردار صفاری با اشاره به جنگ تحمیلی، افزود: در اوایل انقلاب به دلیل آنکه نیروی مسلح ما به خوبی شکل نگرفته بود دشمنان ما را ضعیف می دیدند و با به جلو انداختن صدام و منافقین 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما با عنایت خدا و همت و از خود گذشتگی مردم ولایتمدار و فهیم ما توانستیم در مقابل استکباریان به پیروزی دست یابیم.

 

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)با بیان اینکه ما در یک آزمایش الهی قرار داریم، عنوان کرد: ما باید همچون همیشه با ایستادگی در مقابل دشمن، از این آزمایش الهی سرافراز و سربلند بیرون آییم و با تلاش و روحیه بسیجی تا نابودی و حذف استکبار جهانی پیش رویم.

وی با تاکید بر اینکه صلح با آمریکا به نفع ما نیست خاطرنشان کرد: مصالحه با آمریکا یک واقعیت کذب و تفکری اشنباه است چرا که دشمن همان دشمن است و هدف آنان تغییر نکرده تنها هر روز روش و تاکتیکشان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تغییر می‌کند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی ، افزود: در اوایل انقلاب به دلیل آنکه نیروی مسلح ما به خوبی شکل نگرفته بود دشمنان ما را ضعیف می دیدند و با به جلو انداختن صدام و منافقین 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما با عنایت خدا و همت و از خود گذشتگی مردم ولایتمدار و فهیم ما توانستیم در مقابل استکباریان به پیروزی دست یابیم.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)با اشاره به حمایت استکبار از منافقین در سال 59 و 60 و  ترور و به شهادت رسیدن بیش از 17 هزار مسلمان در کشور، افزود: در طول این 40 سال ملت ایران قدرت‌مند شده است و دشمن از این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در لبنان، افغانستان، عراق و سوریه هراس دارد.

سردار صفاری با تاکید بر اینکه دشمن در حال ایجاد جنگ روانی است و ستون پنجمی ها در داخل کشور نیز به آن دامن می زنند، گفت: ترامپ با گستاخی اقدام به دروغ افکنی می کند و با ایجاد جنگ روانی اعلام می‌کند که روز سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده و تا پایان سال 97 کار انقلاب تمام است این درحالی‌ست آمریکا از قدرت ایران در منطقه هراس دارد و ملت ایران همیشه نشان داده اند که پشتیبان انقلاب هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ستون پنجمی ها با همراهی  دشمن دروغ پردازی می کنند و سعی دارند که نا امیدی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه برخی هنوز به دشمن اعتماد دارند و مذاکرات را راه حل مشکل می دانند، اظهار کرد: ما باید از تجربیات گذشته درس عبرت بگیریم و تنها با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مشکلات خود را حل و در مقابل دشمن بایستیم.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)با اشاره به اینکه مردم از نظام مطالبات بسیار دارند، گفت: مردم از قوه قضاییه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را می خواهند و اگر این چنین نشود اعتماد مردم نسبت به مسئولین قوه قضاییه از بین خواهد رفت.

سردار صفاری با تاکید برفرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرایی نشدن سند 2030 در کشور، بیان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مجلس نباید سند 2030 را تصویب کند چرا که فرهنگ ما را نابود خواهد کرد چرا مجلس  به این موارد توجهی نمی‌کند و اقدام به تصویب سند اسف بار 2030 می‌کند؟

وی با بیان اینکه رانتخواری و آقازادگی در جامعه رواج پیدا کرده است افزود: بحث سرمایه داری است که رانتخواری، آقازادگی، احتکار،فسادها و حقوق های نجومی را در  کشور بوجود آورده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما در شکل گیری انقلاب، حفظ و حراست آن مدیون مستضعفین هستیم، عنوان داشت: چرا تا کنون افراد دو تابعیتی در جامعه وجود دارد و برخی تفکر غرب گرایی در ذهنشان جای دارد در حالی که اسلام گرایی راه جمهوری اسلامی ایران است.

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه مسئولین باید قرآن و فرهنگ اسلام  را برای تصمیم گیری های خود در نظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: ما باید برای رأی دادن و انتخاب افراد به معیارهای اسلام و قرآن توجه کنیم تا شاهد آن نباشیم که مجلس ما برخلاف نظر اسلام و قرآن سندهایی همچون سند اسف بار 2030 را امضاء و تصویب کند .

سردار صفاری با بیان اینکه ما باید افراد خدا ترس،دلسوز ملت را برای حضور در پست‌های مختلف به الاخص مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم، اظهار کرد: شرایط امروز جامعه ما باید عبرتی باشد تا در آینده این اشتباهات را انجام ندهیم.

وی با خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت نیز باید مدیران نالایق را عزل و افراد مستعد و توانمند را در مسئولیت های مختلف قرار دهد تا مشکلات جامعه رفع شود.

 

ارسال نظرات