خبرهای داغ:
سردار شاهرخی در حاشیه تجمع 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین اظهار کرد:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: تا زمانی که رویکرد خصمانه استکبار و فضای تهدید از جانب دشمن وجود دارد، اعلام حضور و رزمایش خدمت از جانب مدافعان حریم امنیت کشور به خصوص بسیجیان دلاور و با بصیرت ادامه خواهد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) تجمع بسیجیان استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) همزمان با سراسر کشور با حضور بسیجیان در ورزشگار آغاز قزوین آغاز شد.
سردار محمد شاهرخی در حاشیه این مراسم با اشاره به تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در استان قزوین اظهار کرد: نظر به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن و عملیات روانی گسترده جریان سازی‌های رسانه‌ای غرب و استفاده از ابزارهای مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانور و رزمایش مردم پایه برای مقابله با این حملات و ایجاد امید در دل‌های مردم شریفمان امری ضروری است.
وی ادامه داد: نمایش حضور و اقتدار بسیج مردمی یک راهبرد انسجام بخش و امید آفرین در شرایط جنگی اقتصادی و روانی جدید است که به امید و یاری خداوند در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تا زمانی که رویکرد خصمانه استکبار و فضای تهدید از جانب دشمن وجود دارد، اعلام حضور و رزمایش خدمت از جانب مدافعان حریم امنیت کشور به خصوص بسیجیان دلاور و با بصیرت ادامه خواهد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها