سرهنگ عبادی مسئول بسیج اصناف سپاه محلات گفت:همزمان با سراسر کشور در ادامه رزمایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله ۲ با عنوان خدمت رسانی و طرح یک کاسب یک دانش آموز در شهرستان محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۱۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛سرهنگ عبادی با بیان اینکه رزمایش خدمت رسانی طرح یک کاسب یک دانش آموز از ۲۲ شهریور ماه تا مهرماه در سطح استان مرکزی ادامه خواهد داشت، گفت: هدف از این رزمایش محرومیت زدایی ، خدمت رسانی و کمک به دانش آموزان محروم مناطق مختلف شهرستان محلات است.

وی گفت :علی‌رغم جنگ اقتصادی دشمن و مشکلاتی که به واسطه آن برای بازاریان و اصناف ایجاد شده است ولی آنان دانش آموزان محروم را فراموش نکرده و طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» را اجرا می‌کنند.با این طرح اقلام لوازم التحریر ، پوشاک ، کیف و کفش متناسب با توان کاسب و به صورت اختیاری در بین دانش آموزان محروم توزیع می شود .

مسئول بسیج اصناف شهرستان محلات خاطر نشان کرد : در این طرح یک دانش آموز به یک واحد صنفی (کاسب) معرفی می شود و خدمات رسانی به این دانش آموز توسط این کاسب صورت می گیرد.

سرهنگ عبادی درپایان افزود:درشهرستان محلات به همت بازاریان وکاسبان تعداد30نفرازدانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش این طرح قرارگرفتند.

 

ارسال نظرات