خبرهای داغ:
مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان خبر داد

فعالیت 135 نفر در مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان

مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان گفت: در حال حاضر 135 نفر مشغول به فعالیت در مجتمع تولیدی پوشاک دیبا در همدان هستند که عمده تولیدات آن پوشاک آقایان است که در سطح کشور 10 نماینده عرضه مستقیم فروش داریم.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۱۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

فعالیت 135 نفر در مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدانرضا لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آئین افتتاح پایگاه بسیج سردار شهید «همدانی» تولیدی پوشاک دیبا، اظهار داشت: مجموعه تولیدی پوشاک دیبا از سال 94 از تولید سنتی به تولید صنعتی تبدیل شد.

وی گفت: در حال حاضر 135 نفر مشغول به فعالیت هستند و عمده تولیدات ما پوشاک آقایان است که در سطح کشور 10 نماینده عرضه مستقیم فروش داریم و عمده محصولات جین و کتان، پیراهن، کت و شلوار مردانه، کاپشن و سویشرت، تیشرت و ست مسافرتی است.

مدیر مجتمع تولیدی پوشاک دیبا همدان در خصوص پوشاک بچگانه عنوان کرد: فاز بعدی این تولیدی راه‌اندازی پوشاک بچگانه است که در سال‌های آتی نیز در پوشاک زنان فعالیت خواهیم کرد اما در حال حاضر اولویت اصلی ما در پوشاک بچگانه است که می‌خواهیم تولید آن را آغاز کنیم.

وی در خصوص هدف از تشکیل پایگاه بسیج در این تولیدی، گفت: هدف ما از تشکیل پایگاه این است که در روحیات کارکنان این مجموعه اخلاق کاری، مجاهدت و منش بسیجی به وجود آید و از دیگر اهداف ما مسائل معنوی بود.

لطفی در خصوص چاپ حروف ابجد روی پوشاک، تأکید کرد: برخی از البسه‌هایی که وارد کشور می‌شوند وابسته به سرویس‌های جاسوسی هستند و بر روی آنها از کلمات نامناسب که با فرهنگ ایران بیگانه است از حروف ابجد شیطان که 666 است، استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ما فرهنگ‌سازی کردیم و لوگوی حروف ابجد اسامی ائمه اطهار(ع) را طراحی کرده‌ایم و بر روی اجناس خود استفاده می‌کنیم که این طرح با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات