فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پیام اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان اعلام بیعت با رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۱۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان در شهرستان زاهدان گفت: حضور بسیجیان  امروز پیامی دارد و این پیام  مردم انقلابی، ولایتمدار  لبیک به فرامین ولی امر مسلمین است.

وی افزود:  اجتماع بسیجیان در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد که این حضور در استان با شرکت بسیجیان خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی همراه است، این حضور نماد  اعلام بیعت با رهبر انقلاب اسلامی است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان تلاش  بسیار کردند تا با هر ترفندی به مقابله با این انقلاب بپردازند و در پی ضربه زدن به انقلاب نو چای ایران بودند و اکنون نیز سعی دارند تا چهل سالگی انقلاب را به کام ملت ما تلخ کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز با این حضور و ایستادگی به دشمنان ثابت کردیم که ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستیم، اظهار داشت: به همت سپاه و بسیج  مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله(ص) ۲ در حوزه مردم یاری و محرومیت زدایی به مدت ۳۵ روز برگزار شد و در مرحله دوم این رزمایش در  روزهای تاسوعا و عاشورا با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر به تامین امنیت مردم پرداختند و امروز نیز با حمایت مردم و مسئولین مرحله سوم رزمایش  با شکوه ویه ای برگزار شد.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه هم در این مراسم گفت: اگر امروز استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری در سوریه با وجود کمک‌های مالی و نظامی موفق نشدند محور مقاومت را شکست دهند به دلیل الگوگیری از مقاومت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی افزود: بسیج در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی حضوری فعال داشت که این حضور باعث شکست رژیم بعث عراق شد.

سردار مارانی ادامه داد: بسیجیان از ابتدای انقلاب تا کنون همراه نظام بوده اند و به همراه رزمندگان و مدافعان انقلاب اسلامی به مبارزه با دشمنان می پردازند.

وی افزود‌‌: امروز نقش بسیج در احیای دین و انقلاب غیر قابل انکار است و بسیجیان پرچمدار اسلام در جهان هستند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به سبب اقتدار و صلابت نیرو‌های بسیجی و ایستادگی مردم در تمام عرصه‌ها با شکست مواجه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان سیستان و بلوچستان امروز همراه با تمامی بسیجیان کشور با شهدا، امام شهدا و، ولی امر خود تجدید بیعت می‌کنند.
 
حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بسیج را مصداق بارز و عینی اخلاص، آگاهی و شجاعت عنوان کرد.

وی ادامه داد: بسیج یادگار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان دهنده نگاه بلند ایشان برای استمرار نظام است.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده بیان کرد: اکنون که در آستانه چهلمین سال انقلاب هستیم دشمنان تمام تلاش خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته اند و این نیروهای مخلص بسیجی و با ایمان هستند که در مقابل این توطئه ها ایستاده اند.

 وی افزود: این تجمع  وحدت و ایستادگی را به نمایش گذاشت و بذر یاس و نا امیدی را در دل دشمنان کاشت.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان استان امروز در این محل جمع شدند تا بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان کنند و پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان دهند.


ارسال نظرات