فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف بیش از 5 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامي استان از كشف 5 میلیون و 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بيش از 5 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۸۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار علي آزادي درباره اين خبر گفت : مأموران پليس آگاهي استان، از اخباري مبني بر نگهداري  انواع سیگار خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سردار آزادي افزود: بلافاصله با كسب مجوز قضائي و با حضور نمايندگان پليس آگاهي ، نماینده اداره نظارت بر اماکن  ، تعزيرات حكومتي و اداره صنعت، معدن و تجارت، طي يك عمليات از انبار مورد نظر بازديد به عمل آمد كه در نتيجه 5 میلیون و 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد مدارك و احتكار شده،كشف و توقيف شد.

وي با بيان اينكه کارشناسان ارزش محموله احتكار شده را 5 ميليارد و 355 میلیون ريال برآورد کردند، گفت: با توجه به عدم اعلام موجودي کالاها توسط صاحب آن، محل توسط نماينده اداره نظارت بر اماکن عمومي پلمب و اقلام مکشوفه به همراه مالک آن به هويت  معلوم برای تعيين تکليف تحويل اداره صنعت و معدن و تجارت استان شد.    

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار