باهدف تقویت بنیان خانواده صورت گرفت:

کارگاه تحیکم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی در زاهدان

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه تحیکم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی کارمند با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۴۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان در حاشیه کارگاه تحکیم بنیان خانواده که در سالن جلسات اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان برگزار شد،گفت: کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و با شرکت پیش از۳۰۰ کارمند بسیجی خواهر با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده در شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آگاهی بخشی در جهت کاهش طلاق در جامعه است تصریح کرد: زنان می توانند همپای مردان در پیشرفتهای اقتصادی و اجتماعی نقش داشته باشند.
 
سرهنگ پاسدار پناهی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی نیز مروج روابط عاطفی و بهبود روابط خانوادگی هستند و بر تقویت بینه اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید دارند.
 
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: توانمند سازی زنان در زمینه ی تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، فرهنگ سازی در زمینه الگوهای کار آمد سازی و خانواده پایدار و ... را از راهکارهای موثر در جهت تحکیم بنیان خانواده دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار