خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از آغاز پروژه بهسازی و تعویض تمثال شهدا که در بلوار‌های سطح شهر شیراز نصب شده است، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۱۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، جهانبخش میرزاوند از آغاز عملیات بهسازی و تعویض تمثال شهدا در سطح شهر شیراز خبر داد و گفت:‌ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچون سال‌های گذشته عملیات بهسازی و نوسازی تمثال شهدا را آغاز کرده است.

وی افزود: این اقدام با هدف بهسازی و نوسازی دوره‌ای و همچنین به دلیل اینکه در بعضی نقاط در اثر تابش آفتاب و وزش باد خسارت‌هایی به برخی از این تمثال‌ها وارد شده است، انجام می‌شود.

میرزاوند ادامه داد: در این مرحله بهسازی و تعویض تنها برای تمثال‌هایی که مدت زمان زیادی از نصب آن‌ها گذشته و یا در اثر بروز حوادثی همچون باد و باران دچار آسیب شده‌اند صورت می‌گیرد و تعویض به‌صورت کلی مدنظر نیست.

وی با بیان اینکه تعداد شهدای گرانقدر شهر و دیارمان خیلی بیشتر از تمثال‌های نصب شده است، یادآور شد: ترتیبی اتخاذ شده که همچون سنوات گذشته تمثال شهدای برداشته شده با تمثال سایر شهدا جایگزین شود.

میرزاوند با یادآوری اینكه به علت محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های شیراز این امر در شب انجام می‌شود، گفت: از هیچ خدمتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و جانفشانی شهدای دفاع مقدس دریغ نخواهیم کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز یادآور شد:‌ تحت هر شرایطی وظیفه خود می‌دانیم که این اقدام به نحو احسن و در شأن و مقام شهدا و خانواده آنان انجام شود.

وی با بیان اینكه همکاران ما و پیمانکار تحت نظارت سازمان از تاریخ ۱۰ مهر ماه تا اطلاع ثانوی نسبت به این امر اقدام خواهند کرد، گفت: امسال هم مانند سال گذشته تابلو های گروهی شهدای محلات در برخی محلات شیراز ساخته و نصب می‌شود.

میرزاوند گفت: امسال برای اولین بار تابلو گروهی شهدای یکی از دبیرستان‌های شیراز که بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است ساخته و در محل آن مرکز اموزشی نصب خواهد شد.

وی همچنین از شهرندان نیز تقاضا کرد که در صورت مشاهده نواقص تصاویر شهدا مراتب را به سامانه ۱۳۷ و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۷۷۵۶ با آدرس دقیق محل تمثال پیامک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها