خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر مهاجران گفت: سپاه و بسیج با تمام قوا پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب خواهد ایستاد و پاسخ یاوه گویی‌ها دشمنان را خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۰۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

سپاه و بسیج با تمام قوا پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب خواهد ایستادبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی اکبر ابراهیمی مکرم در نشست روشنگری حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر مهاجران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران در صدد هستند که جامعه را دچار التهاب کنند.

وی با بیان اینکه برخی نیز در زمین دشمن بازی می کنند، گفت: سپاه و بسیج با تمام قوا پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب خواهد ایستاد و پاسخ یاوه گویی‌ها دشمنان را خواهد داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شهر مهاجران ابراز داشت: کسانی که فکر می‌کنند ابرقدرت، آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها هستند باید بدانند که ابرقدرت خدا، شهدا و خانوادهای آنها هستند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران با پیروی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مشت محکمی بر دهانشان خواهند زد و خشم خود را نشان خواهند داد.

ابراهیمی عنوان کرد: مسئولین خائن نیز بدانند که عاقبتشان عاقبت بنی صدر و منافقین کور دل است یا از راهشان برگردند و یا بر اساس بی کفایتی خود از مسئولیت کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات