خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه «پلیس مقتدر امین مردم» شعار هفته ناجا است، اظهارداشت: در هیچ مقطعی پلیس مانند امروز در اوج اقتدار نبوده است و اکنون پلیس در مقابل قانون شکنان با افتدار تمام ایستاده است و با قدرت و اقتدار در مقابل همه اراذل و اوباش مقابله کرده و یار مهربان و امین برای مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۰۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن خانی با اشاره به این که ارتباط و تعامل عموم شهروندان با پلیس خیلی بهتر از گذشته است، افزود: تماس های تلفنی مردم با مرکز ۱۱۰ پلیس حاکی از  ارتباط و تعامل بیش از پیش مردم با پلیس است به گونه ای که در طی شش ماه نخست سال جاری بیش از ۸۰۰هزار تماس با مرکز ۱۱۰ انجام گرفته است.

وی فرا رسیدن هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای تجلیل از رشادت های همکارانی دانست که در راه حفظ امنیت مردم از جان خود می گذرند و امنیت، صلح و آرامش را برای عموم مردم به ارمغان می آورند.

 

حسن خانی با اشاره به برنامه های هفته ناجا تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا و عهدو پیمان مجدد با ارمان های شهدای عزیز، سخنرانی در نماز جمعه و قراردادن میز خدمت در مصلی های نماز جمعه و ارتباط رو در رو با عموم مردم، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های هفته ناجا به شمار می روند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس در شش ماه نخست سال جاری ادامه داد: یکی از مهم ترین ماموریت های پلیس مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد است به طوری که در طی این مدت ۱۰هزار و ۶۰۰ نفر معتاد در سطح شهر دستگیر شده و به مراکز بازتوانی ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل داده شده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۷۰۰ طرح پاکسازی  انجام گرفته و ۱۲ باند تهیه و توزیع کلی مواد مخدر شناسایی شده است .

حسنخانی در ادامه در مورد کشفیات مواد مخدر نیز گفت: در شش ماهه اول سال جاری یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و در این رابطه ۲هزار و ۷۰۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده های اخلالگران اقتصادی طی ماه های اخیر افزود: در موضوع مبارزه با اخلالگران اقتصادی  پلیس به موقع وارد عمل شده بود به طوری که ۲۹ پرونده پروندی میلیاردی و شاخص که ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان بود در حوزه احتکار و مبارزه با اخلالگران اقتصادی تشکیل داده ایم.

حسن خانی در پایان با تاکید مجدد بر اقتدار پلیس تصریح کرد: پلیس در بالاترین حد اقتدار خود قرار دارد و وضع امنیتی استان آذربایجان شرقی در حد بسیار خوب و عالی است و همه نیروهای مسلح در استان اشرافیت کاملی بر استان دارند.

ارسال نظرات