سرهنگ بالویی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان را در تمامی صحنه‌ها می‌بینیم، اضافه کرد: تجمع باشکوه بسیجیان روز پنج‌شنبه با حضور ۳۰ هزار بسیجی در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود تا بتوانیم هم‌سویی و همیشه در صحنه بودن را یک‌بار دیگر به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۰۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدمهدی بالویی در گفت‌وگویی با بیان اینکه رزمایش  سراسری عاشورایی ۳۰ هزار نفری  سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص)  فردا در مرکز مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند به مردم نشان دهند که بسیجیان تحت تأثیر مشکلات اقتصادی زده شدند و نمی‌توانند از انگیزه کافی برخوردار باشند که با نمایش اقتدار بسیجیان به استکبار جهانی بفهمانیم که بسیجیان همواره در صحنه هستند و حضورشان کمرنگ نشده است.

معاون عملیات سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه حضور بسیجیان را در تمامی صحنه‌ها می‌بینیم، اضافه کرد: تجمع  باشکوه بسیجیان روز پنج‌شنبه با حضور ۳۰ هزار بسیجی در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود تا بتوانیم هم‌سویی و همیشه در صحنه بودن را یک‌بار دیگر به منصه ظهور برسانیم.

بالویی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این رزمایش سراسری تقویت روح حمایت مردم از نظام، مأیوس‌سازی دشمنان و همچنین تقویت روحیه بسیجیان درنتیجه تقویت انسجام ملی است تا همه مردم بفهمند چه میزان دوستدار انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها