معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان؛

"خداباوری ملت ایران" دلیل عدم موفقیت دشمنان است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان گفت: علت عدم موفقیت دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی و مردم ایران، خداباوری ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۹۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح الله پوراسماعیلی صبح امروز در نشست روشنگری و بصیرت افزایی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب توحیدی است و امسال چهلمین سال انقلاب را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به تفاوت اصلی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا گفت: انقلاب ما آگاهانه‌ترین انقلاب در جهان بود و مانایی آن به‌همین علت است و تمام دشمنی‌های دشمنان از اول انقلاب تاکنون به‌خاطر همین ماهیت انقلاب ایران بوده و علت عدم موفقیت دشمنان خداباوری ملت ایران است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: یک دهم اتفاقات فتنه سال 88 در کشورهای دیگر اتفاق افتاد و نظام سیاسی آنها سقوط کرد اما در ایران در سال 88 با توجه به هجمه شدید برای براندازی، دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

پوراسماعیلی با اشاره به شرایط روز بین الملل در جهان در ابتدای انقلاب اسلامی تاکید کرد: در آن دوران بلوک شرق مکتب کمونیسم و بلوک غرب مکتب کاپیتالیسم را ترویج می‌کرد اما امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی با هویتی خداباورانه، این دو نحله فکری را کنار زد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: سلطه مکاتب غیرالهی بر ملت‌های جهان باید از بین برود لذا امام راحل فرمودند ما در جنگ، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

پوراسماعیلی در رابطه با نقشه‌های ایالات متحده برای ایران گفت: ایجاد دوگانه‌سازی در ایران از جمله در موضوعاتی مانند مشروعیت و مقبولیت یا اسلامیت و جمهوریت در سال 2000 جزء سند چشم انداز ایالات متحده بود.

وی با اشاره به شرایط سخت اوایل دوران انقلاب افزود: جنایات سازمان مجاهدین با ترورهای کور و ترور عالی‌ترین مسئولین کشور نتوانست به انقلاب ضربه بزند و یا در صحرای طبس خداوند شن‌های بیابان را برای حمایت از انقلاب اسلامی مامور کرد لذا امام راحل فرمودند که شن‌ها مامور خدا بودند.

پوراسماعیلی درباره جنگ تحمیلی گفت: با وجود شرایط سخت ایجاد شده توسط گروه‌های تجزیه‌طلب در اوایل انقلاب، صدام با حمایت بیش از 70 کشور دنیا به ایران حمله کرد و در جنگ هشت‌ساله نتوانست به انقلاب ضربه بزند و علت جنگ هم مشخص بود، صدای انقلاب اسلامی باید توسط یک مهره خاموش شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: اگر این صدا به گوش ملت‌ها می‌رسید دیگر قدرت‌ها نمی‌توانستند تحت عنوان بلوک شرق و بلوک غرب در دنیا حکومت کنند اما مشیت الهی بر این قرار گرفت که پرچم انقلاب اسلامی روز به روز به اهتزاز در بیاید.

وی گفت: با انقلاب اسلامی ایران که به قول فوکو یک انقلاب پست مدرن بود و آگاهانه‌ترین انقلاب دنیا به شمار می‌رود امام راحل با روشنگری خود توانست نقش ملت ایران را به ملتی هوشیار و تاثیرگزار تغییر دهد لذا یکی از دو ستون ایالات متحده در خاورمیانه بهم ریخت و نقش ژاندارمی ایران در قبل از انقلاب به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در منطقه از بین رفت.

پوراسماعیلی با اشاره به افتخارات جمهوری اسلامی تاکید کرد: نظامی که افتخارات بزرگی پس از انقلاب داشته و بر کاخ های سردمداران آن روز دنیا لرزه انداخته بود آیا امروز نم‌ تواند موضوعات کوچکی مانند کمبود لاستیک را مدیریت کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس استان گیلان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برای نخستین بار در چند قرن اخیر اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران از دست برود، چگونه امروز در برابر تهدیدات و فشارها کوتاه بیاییم و دست‌هایمان را بالا ببریم.

پوراسماعیلی اظهار داشت: ما در روابط بین الملل با دو مفهوم ایران بزرگ و ایران کوچک مواجه هستیم و ایران بزرگ در واقع به عمق استراتژیک کشور در سرتاسر منطقه اشاره دارد و به اعتراف بسیاری از دشمنان، ایران امروز به یک بازیگر قدرتمند فرامنطقه‌ای تبدیل شده است.

وی گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا ایران بزرگ را به ایران کوچک یعنی در چارچوب مرزهای جغرافیایی کشور بازگرداند و پس از آن با تحریم ها و فشار اقتصادی بر اقشار متوسط و کم درآمد یعنی همان حامیان انقلاب اسلامی، مردم را در مقابل نظام قرار دهد که قطعاً مشیت الهی باز هم نقشه‌های شیطانی آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات
آخرین اخبار