خبرهای داغ:
ابراهیمی عنوان کرد: صبح امروز(چهارشنبه) 250 نفر از فرماندهان بسیجی واحد دانش آموزی و شورای بسیج دانش آموزان متوسطه امسال و سال پیش به نمایندگی از دانش آموزان استان در همایش اقتدار عاشورایی در تهران حضور می یابند.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۸۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) اسنتم قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: صبح امروز 250 نفر از فرماندهان بسیجی واحد دانش آموزی و شورای بسیج دانش آموزان متوسطه امسال و سال پیش به نمایندگی از دانش آموزان استان در همایش اقتدار عاشورایی در تهران حضور می یابند.
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین اظهار کرد: این دانش آموزان با حضور حجت الاسلام معبودی در جوار شهدای گمنام سپاه استان جهت حضور در مراسم تجمع بزرگ فردا بدرقه شدند.
وی گفت: هدف از این برنامه، تجدید میثاق و بیعت با آرمانهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای رزمایش محمدرسول الله2 اقتدار عاشورایی می باشد.
ابراهیمی افزود: دانش آموزان امروز بعداز ظهر در اردوگاه شهیدباهنر تهران مستقر و در مراسم فردا در حضور رهبر معظم انقلاب، یکی از فرماندههان دانش آموزی به نمایندگی از سایر دانش آموزانی که در مراسم حضور دارند، حکم فرماندهی خود را از وزیر آموزش و پرورش دریافت خواهد کرد.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها