رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: همزمان با اعزام ورزشکاران به مسابقات پارآسیایی، سید سجاد میردهقان، ملی پوش شنای یزدی به این دوره از مسابقات در جاکارتا اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین دشتی، رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: همزمان با اعزام ورزشکاران به مسابقات پارآسیایی، سید سجاد میردهقان، ملی پوش شنای یزدی به این دوره از مسابقات در جاکارتا اعزام شد.

وی افزود: سید مهدی میردهقان بنادکی پیش از این با استقبال مسئولان استانی و محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان به تهران و اردوی تیم ملی اعزام شد و پس از تمرینات، روز گذشته به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شد.

دشتی ادامه داد: میردهقان به عنوان یکی از ورزشکاران استان یزد است که توانسته رکود‌های مناسبی را در اردوی تیم ملی از خود به جای بگذارد و امیدواریم بتواند در این دوره از مسابقات نیز مقام کسب کند.

سید مهدی میردهقان بنادکی، ورزشکار یزدی نیز در این خصوص گفت: خوشبختانه با تمرینات مناسبی که داشته ایم، آمادگی لازم را کسب کرده ام.

وی افزود: نزدیک به یک ماه در اردوی تیم ملی شرکت دارم که امیدوارم بتوانم با کسب مدال مردم کشور و خانواده و به خصوص مربیانم را خوشحال کنم.

این ورزشکار نابینا و کم بینای استان یزد گفت: من تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم رکورد خوبی را از خود ثبت کنم و مدال رنگین برای کشورم بدست بیاورم.
ارسال نظرات