کارشناس مذهبی:

بزرگترین امر به معروف در حال حاضر مطالبه‌گری از مسئولان است/ نگذارید جریان‌های اپوزیسیون در پوشش امر به معروف به پیکره نظام ضربه بزنند

کارشناس مذهبی تاکید کرد: نگذارید جریان‌های اپوزیسیون در پوشش امر به معروف به پیکره نظام ضربه بزنند.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۶۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام مهدوی ارفع امروز در جلسه آموزشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در نمازخانه لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر بیان داشت: سیرت و تفکر ائمه(ع) باید الگوی رفتاری و عملی مسئولین قرار گیرد که متاسفانه چنین امری در دولت فعلی مشاهده نشده است.
 
وی با اشاره به حماسه عاشورا و منش سیاسی امام حسین (ع) اذعان داشت: بزرگترین امر به معروف گفتن سخن حق در برابر حاکم ظالم است، به آن شکلی که حضرت امام(ع) به تبعیت از رفتار عاشورایی در برابر حکوت طاغوت ایستاد.
 
این کارشناس مذهبی افزود: اگر امر به معروف در جامعه توسط مردم و مسئولین به شکل شایسته‌ای پیاده نگردد، جریان‌های اپوزیسیون مانند بی بی سی و وی او‌ای از این امر و در پوشش امر به معروف، سو استفاده کرده و موجب ضربه زدن به پیکره انقلاب و حکومت اسلامی می‌گردد.
 
وی اضافه کرد : نهج البلاغه یکی از مهمترین مراجع درباره روش حکومتی ایده آل است که آنطور که شایسته است مورد توجه مسئولین فعلی قرار نگرفته  است.
 
مهدوی ارفع با اشاره به اعزام مالک اشتر از طرف حضرت علی (ع) به عنوان حاکم مصر و آمر به معروف در آن کشور متذکر شد:  پاسداران یکی از مهمترین آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها