مسئول سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

سلاح تحریم برای همیشه علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی خواهد شد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه افزایش ناگهانی قیمت‌ها در بازار برای معیشت خانواده‌ها چالش جدی ایجاد کرد افزود: سلاح تحریم برای همیشه علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۵۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: مهمترین مسئله‌ای که در این وضعیت نابسامان اقتصادی ذهن مردم را به خود مشغول کرده چگونگی رقم خوردن آینده وتوانایی عبور از این وضعیت است؛ که به طور قاطع باید گفت به فضل الهی و باتمام دشواری و پیچیدگی‌های آن؛  وضعیت موجود قابل عبور خواهد بود و برای همیشه سلاح تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمینه‌ آسیب شناسی و ریشه یابی وضعیت موجود چند نکته حائض اهمیت است اول اینکه  آنچه در وضعیت موجود به نوسانات دامن می‌زند بیش از آنکه در واقعیت‌ها و عملکرد‌ها ریشه داشته باشد در ذهن‌ها ریشه دارد بنابراین به شرط مدیریت فضای روانی بازار،  به لحاظ عملی وضعیت از این بدتر نخواهد شد.دوم اینکه کشور ما سخت‌ترین تحریم‌ها را در دوره قبلی تحریم‌های اعمال شده آمریکایی‌ها که به آن لقب فلج کننده دادند پشت سر گذاشت و نه تنها دچار مشکل نشدیم بلکه در برخی زمینه‌ها به اقداماتی در جهت مصون سازی روی آورده وموفق شدیم.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: تحریم‌ها در هیچ نقطه‌ای از جهان به فروپاشی رژیم‌های هدف منجر نشده و سیاست اعمال فشار هم جواب نداد. در قبال تحریم‌های امریکا، موقعیت ایران برای در دسترس گرفتن منافع امریکا و متحدانش بیشتر شده و توانایی وارد کردن ضربه به آن‌ها را داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مولفه‌های موجود می‌توان با صبر، به کارگیری فرامین ولی فقیه، اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی از این پیچ تاریخی هم عبورک رد و سلاح تحریم را برای همیشه خنثی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها