حجت الاسلام علایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید مطهری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مرگ بر آمریکا، تداعی کننده یک فرهنگ و یک تفکر بنیادین و ریشه دار است بنام تفکر مقاومت در برابر استکبار .
کد خبر: ۹۰۶۴۹۵۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ حجت الاسلام علایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید مطهری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز ما شاهد هستیم که در اقصی نقاط کشور ایران به مناسبت گرامیداشت از خود گذشتگی ها و دلاور مردی های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس نمایشگاه های یاد یاران با شور و حال خوبی در حال برگزاری است و پیام مشترک همه این نمایشگاه ها این است که رزمندگان ما، افرادی الهی بودند که ثابت کردند با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح، تمام قامت ایستادگی کرد و این یعنی همان پیروزی خون بر شمشیر ...

وی افزود: فرهنگ رزمندگان دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا و حضرت سیدالشهداء(ع) است و خط و مشی و سلوک آن ها در دفاع از میهن اسلامی، در ادامه و امتداد خط این ذوات مقدس قرار دارد.

علایی تصریح کرد: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار سال هاست دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران برنداشته و هر روز با روشی دیگر در حال توطئه پراکنی است که ما نمونه آن را در فتنه ی سال 88 می بینیم. در این مسیر آنچه مسلم و باعث عصبانیت استکبار جهانی است اینکه بعد از گذشت 40 سال از حیات انقلاب اسلامی، هنوز هم ما بر "دشمن ستیزی" و "شعار مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" پافشاری می کنیم و این یعنی همان ادامه راه شهیدان بر پایه مکتب عاشورا .      

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید مطهری گفت: مسلما مادامی که جمهوری اسلامی به مدد الهی تا برقراری حکومت امام زمان(عج) باقی است شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ذکر مدام ماست چرا که مرگ بر آمریکا، تداعی کننده یک فرهنگ و یک حرکت و تداعی یک تفکر بنیادین و ریشه دار است بنام تفکر مقاومت و مقابله با استکبار.

وی در رابطه با تحریم اقتصادی بیان کرد: امروز نیز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همچنین دولت غیر موجه و غاصب صهیونیستی تصمیم دارد که با حربه ی تحریم، ملت ایران را به زانو درآورد ولی خدا را شاکر هستیم که به مدد الهی این اتفاق نیفتاد و به دعای امام زمان(روحی له الفداه) مکر و حیله دشمنان همچون دسیسه های دیرین آنان نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام علایی ادامه داد: اگر امروزه ما در جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه های گوناگون علمی، نظامی، رتبه های دانشگاهی برتر و غیره هستیم، همه اش مرهون جانفشانی هایی است که رزمندگان دلاور جنگ تحمیلی مانند همت ها و باکری ها و کلاهدوزها از خود نشان دادند و در راه دفاع از آرمان های مکتبی و اسلامی و دفاع از ولایت فقیه زمان، مردانه ایستادگی کردند.

وی در پایان با اشاره به بیان حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد." افزود: وقتی در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب ایران و حتی در مقاطع مختلف تاریخی نظر می اندازیم به وضوح می توان مشاهده کرد هر زمان که مسلمانان با تاسی بر آیه "انّ الّذین قالوا ربّنااللّه ثمّ استقاموا" استقامت کردند و پای مبانی قرآن و اسلام و ولایت امام معصوم و در امتداد آن ولایت فقیه ایستادگی کردند، نصرت یافتند و پیروز شدند و حکومت ظلم و استکبار را به زانو درآوردند، ان شاء ا... ما هم بتوانیم با پیروی از روش و منش شهدا تا پای جان از اسلام، قرآن، فرهنگ اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنیم که به حق رمز پیروزی ما در همین است.                                                                       

ارسال نظرات