فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: بسیج ظرفیت عظیم و گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی دارد و تا به امروز هر کس از این ظرفیت استفاده کرده بهره اش را نیز برده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد در دوازدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار داشت: بسیج ظرفیت عظیم و گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی دارد و تا به امروز هر کس از این ظرفیت استفاده کرده بهره اش را نیز برده است.

وی تصریح کرد: همه آحاد جامعه ناامنی اواخر دهه ۷۰ را در مرز‌های شرقی و بخصوص منطقه تربت حیدریه را به خاطر دارند که چگونه بسیج و سپاه در کنار نیروی انتظامی توانست امنیت را به منطقه برگرداند.

دبیر مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اضافه کرد: در طرح ملی واکسناسیون فلج اطفال در دهه ۸۰ که وزارت وقت بهداشت و درمان برای اجرای آن هزینه هنگفتی را برآورد کرده بود، به اذعان مسئولان وقت وزارتخانه، شجره طیبه بسیج در دو مرحله واکسناسیون، این بیماری را در کشور ریشه کن کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز بسیج همچون گذشته با صلابت و اقتدار در صحنه‌های مختلف جامعه حضور فعال دارد، اعلام امادگی کرد که چنانچه دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بهتر و دقیق‌تر بر بازار نیازمند نیروی انسانی هستند، سپاه و بسیج مثل همیشه در کنار مردم و آماده خدمت به جامعه است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه درپایان گفت: امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته و دشمن از بستر عملیات روانی به دنبال فشار مضاعف در این نبرد نابرابر است، لذا حضور در این جبهه و خنثی سازی عملیات روانی دشمن نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها