مسئول بسیج مهندسین استان قزوین در گفتگو با «بسیج»:
عباسی گفت: در راستا طرح جهاد روشنایی متشکل از نصب پنل های خورشیدی تولید برق، از جمله اقدامات این سازمان بسیج مهندسین در ایام برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بود.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

جعفر عباسی، مسئول بسیج مهندسین استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی بسیج با اشاره به مهم ترین برنامه و اقدامات این بسیج مهندسین در ایام برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی گفت: در راستای اجرای رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول الله که نوبت اول آن برگزار شد.

بسیج مهندسین استان قزوین برنامه های متعددی را برگزار کرد در همین راستا طرح جهاد روشنایی متشکل از نصب پنل های خورشیدی تولید برق از جمله اقدامات این سازمان است.

طرح جهاد روشنایی از ابتکارات بسیج مهندسین کلید خورد
مسئول بسیج مهندسین استان قزوین با اشاره به امضای تفاهم نامه سازمان بسیج مهندسین با وزارت نیرو در راستای اجرای هرچه بهتر طرح جهاد روشنایی و خریداری و نصب پنل های خورشیدی برای تولید برق تصریح کرد: البته در طرح جهاد روشنایی منتظر تفاهم نامه ای هستیم که پیش از این بین سازمان جهاد سازندگی و وزارت نیرو منعقد شده است که اعتبارات لازم برای نصب پنل های خورشیدی دریافت شود گفتنی است در این راستا گروه های اجرایی برای عملیاتی سازی نیروگاه خورشیدی مستقر شده اند و تنها منتظر نتیجه تفاهم نامه تهران هستیم.

ارسال نظرات