جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش و نمایش عاشورائیان سپاه حضرت محمد(ص) با حضور ۲۰۰۰۰ نفر در مرکز استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۳۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمد رسول‌الله (ص) روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه در مرکز استان برگزار می‌شود.
سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین (ع) در مراکز شهرستان‌ها برگزار شد و مرحله دوم رزمایش ۱۲ مهر ماه با حضور مقتدرانه گردان‌های عاشورا، کوثر، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و اقشار مختلف بسیج در مرکز استان برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرکز استان ۱۲ نقطه مشخص شده که گردان‌ها به صورت ستونی و پیاده با شعار‌های حماسی به سمت مقر‌های تعیین شده حرکت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج همشه باید آماده باشد، گفت: همزمان با سراسر کشور این رزمایش و تجمع بزرگ را به نمایش خواهیم گذاشت و لازم است در شرایطی که دشمنان از دشمنی با نظام و انقلاب غفلت نکرده ما نیز آماده باشیم.
این مسؤول بیان کرد: رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اعلام آمادگی و پشتیبانی از دولت، بیعت با مقام معظم رهبری، امام (ره) و شهدای والا مقام استان برگزار می‌شود که رزمایشی در شان استان که در جنگ هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشید و ۱۸۸۰ شهید گواه این امر است برگزار کنیم.
انصاری عنوان کرد: برای این رزمایش دو قرارگاه فرهنگی امام هادی (ع) و قرارگاه مدیریت فضای مجازی تشکیل شده، ضمن اینکه اصحاب رسانه در قالب قرارگاه شهید عبدیان در این رزمایش حضور داشته و اطلاع‌رسانی این نمایش را در فضای مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری انجام دهند.
وی با بیان اینکه محل تجمع این رزمایش در صبحگاه سپاه فتح استان است، گفت: یکی از فرماندهان عالی‌رتبه دوران دفاع مقدس و همچنین آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده، ولی فقیه در استان سخنرانان این مراسم هستند.
این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ترورریستی ۳۱ شهریور اهواز اشاره کرد و گفت: بعد از انجام این حرکت دشمنان، مقام معظم رهبری گفتند که فرزندان ایران سیلی محکمی به تروریست‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها خواهد زد که به یاری خداوند تروریست‌ها جواب اقدام خود در اهواز را از سپاه گرفتند و این حمله به مقر تروریست‌ها در سطح جهان بازتاب داشت.
انصاری بیان کرد: پاسخ کوبنده و سیلی محکم ما به دشمنان به گونه‌ای بود که برخی رسانه‌های وابسته به مخالفان نظام نمایش اقتدار موشکی ما را به نمایش گذاشتند. این حمله پیامی به دشمنان بود که مواظب باشند با دم شیر بازی نکنند.
وی با اشاره به راهبرد نظام که امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب تبیین کردند، گفت: راهبرد نظام دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است و ماموریت داریم در اوج آمادگی کامل باشیم به فرمود: ه مقام معظم رهبری جنگ سختی متصور نیست، اما صلحی هم با آمریکا وجود ندارد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله (ص) در راستای نشان دادن گوشه‌ای از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی و پیامی برای دشمنان که مواظب صحبت‌ها و مواضع خود در قبال جمهوری اسلامی ایران باشند.
انصاری عنوان کرد: دشمنان در تلاش برای کمرنگ کردن این حمله موشکی هستند، اما این حمله با صلابت، اقتدار و دقت در کمترین زمان و با موفقیت انجام گرفت.
هر مسوول و خبرنگاری که همفکر احتکار کنندگان باشد، مقابل نظام ایستاده است
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر فردی در هر پست و مقامی باشد و همفکر با احتکار کنندگان باشد مقابل نظام ایستاده است.
سرهنگ جهانگیر انصاری در ادامه از اقدامات شایسته اصحاب رسانه در راه‌اندازی پویش کاسب کار با انصاف و رصد بازار تقدیر کرد و گفت: هر فردی که در هر پست و مقامی باشد و همفکر با احتکار کنندگان باشد مقابل نظام ایستاده و با این افراد تعارف نداریم.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای خبرنگاران هم همین طور است و هر خبرنگاری که همفکر با احتکارکنندگان باشد و از آن‌ها حمایت کند آن خبرنگار هم مقابل نظام ایستاده است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات کامیون‌داران عنوان کرد: در خود استان ناامنی وجود ندارد، جاده‌های مواصلاتی امن هستند گشت‌ها شبانه‌روزی در مسیر هستند تنها در برخی جاده‌های استان‌های همجوار مشکلاتی برای کامیون داران مطرح شد که برطرف شدند.
ارسال نظرات