خبرهای داغ:
گردهمایی بصیرت عاشورایی بسیجیان حوزه والفجر ادارات سمنان در سالن اجتماعات شهرداری مرکز سمنان با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان،شهردار سمنان و فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۲۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،گردهمایی بصیرت عاشورایی بسیجیان حوزه والفجر ادارات سمنان در سالن اجتماعات شهرداری مرکز سمنان با حضور فرمانده سپاه ناحیه سمنان،شهردار سمنان و فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای ۸سال جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا به گفته ی خداوند زنده اند و روزی میخورند؛کسانی که برای حفظ دین خود از همه چیز دل بریدند نمیمیرند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان افزود: شهدا را باید در همه ی زمان ها یادکنیم و این برنامه ها نباید تنها در این مناسبت ها برگزار شود؛شهدای ما کسانی بودند که ادامه دهنده ی راه امام حسین(ع)بودند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز هم خون شهدای دیروز در رگ های جوانان امروزی جریان دارد و اگر لازم باشد جوانان غیور ایران زمین در مقابل ظلم و ناحق قدعلم می کنند و جان فدا می کنند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری تصریح کرد: دشمن از هر طریق و به هر روشی سعی دارد کشور ایران را از پای در آورد چرا که ایران زیربار زورگویی های او نرفته است و هیچ وقت نمی رود؛ بنابراین باید امروز در مقابل توطئه های مختلف دشمن اعم از اقتصادی و فرهنگی هوشیار باشیم و گول حیله و نقشه های دشمن را نخوریم.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد مشکلات درونی کشور را پر رنگ کند و به آن ها پر و بال بدهد و مردم را از شرایط کنونی و آینده نا امید سازد و لازمه ی مقابله با این توطئه های دشمن بصیرت کافی مردم است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها