خبرهای داغ:
ما مدیون خون شهداییم و لازمه ادای این دین، شناخت بیشتر نسبت به شخصیت،هدف و دلاوری های این عزیزان پیدا کنیم و سعی کنیم راه آنان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۰۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

نرگس قاسمی فرمانده پایگاه اسماءالحسنی درگفتگو با خبرگزاری بسیج نیوز ، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) شهدا ذخائر عالم بقا هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشته یاد شهدا کمتر از شهادت نیست لذا امت اسلامی در همه حال باید قدردان زحمات و جانفشانی های شهدا باشد و راه این سروران و دلاوران را ادامه دهد.

وی گفت : بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س)  پیشقدم شدند و به بمنظور شناخت هر چه بیشتر گلهای گلستان شهدا اردوی تخصصی گلستان گردی را برای احاد بسیجیان و مردم عزیز برنامه ریزی کرده اند.

خانم قاسمی در ادامه گفت: پایگاه اسماءالحسنی بمنظور بالا بردن شناخت بسیجیان عزیز از شهدای ۸ سال دفاع مقدس برنامه گلستان گردی را برای این عزیزان در سطح حوزه مقاومت در روز پنج شنبه هفته جاری برنامه ریزی کرده است.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: ما مدیون خون شهداییم و برای اینکه بتوانیم دین خود را به شهدای عزیزمان ادا کنیم، باید شناخت بیشتری به شخصیت، هدف و دلاوری های این عزیزان پیدا کنیم و سعی کنیم راه آنان را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد:ما خواهران ایرانی برای اینکه راه شهدا را ادامه داده و مدیون خونشان نباشیم باید فرهنگ حجاب را در جامعه گسترش دهیم و صد البته گسترش این فرهنگ ابتدا باید از خود و خانواده هایمان آغاز شود.

فرمانده پایگاه اسماءالحسنی در پایان افزود:از خداوند متعال می خواهم تا ما را یاری کند تا هیچگاه شرمنده شهدا و خانواده های عزیزشان نشویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها