خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین کلنگ زنی ساخت مسجد فرشته، گفت: با توجه به هزینه های سرسام آور ازدواج، می توان در کنار مساجد سالن هایی را احداث کرد که به این امر اختصاص یابد، البته به شرطی که هیئت امنا آن را منبع درآمدی برای خود نکنند.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۹۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان این که مسجد از زمان پیامبر گرامی اسلام نیز، محل رسیدگی به امورات دنیوی و اخروی مردم بود، اظهار داشت: در همین جهت باید در مسجد، تمامی امکانات از جمله فرهنگی، ورزشی، کتابخانه، پایگاه مقاومت و... را در نظر گرفته و فراهم کنیم

وی با اشاره به هزینه های سرسام آور برای مراسم های عقد و جشن عروسی، گفت: با توجه به هزینه های سرسام آور ازدواج، می توان در کنار مساجد سالن هایی را احداث کرد که به این امر اختصاص یابد، البته به شرطی که  هیئت امنا آن را منبع درآمدی برای خود نکنند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بااشاره به این که این که برخی افراد جوانان و نوجوانان را از مسجد فراری می دهند، ادامه داد: کودکان باید به مسجد بیایند و با ان جا مانوس شوند و مسجد محل آرامش جوان و نوجوان باشد و از هیئت امنا و امام جماعتی خوش ذوق برخوردار باشد.

وی با انتقاد از فعال بودن مساجد تنها در برگزاری مراسمات ختم، گفت: برخی مساجد در  چند نوبت روز مراسم ختم برگزار می کنند که معنی فعال بودن نیست و فعال بودن مسجد، به برگزاری برنامه های فرهنگی اثرگذار برای تمام اقشار جامعه است.

ارسال نظرات