دبیر هفته ملی کودک از برگزاری هفته سینمای کودک خبر داد و گفت: گروه‌های تئاتر و مربیان قصه‌گو در هفته ملی کودک در بیمارستان‌ها به عیادت کودکان بستری می‌روند.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۸۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حامد رهنما دبیر هفته ملی کودک در نشست خبری هفته ملی کودک که در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود که ما رویکردمان عدم تمرکز برنامه‌ها در تهران است و تلاش کرده‌ایم در همه استان‌ها برنامه‌هایی برای هفته ملی کودک داشته باشیم.

وی افزود: در تهران از ۱۴ مهر ماه در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب، نمایشگاهی از اتفاقاتی که برای کودکان در طول سال برگزار می‌شود، برپا خواهد شد که این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۹ آماده پذیرایی از کودکان و خانواده‌هاست.

رهنما ادامه داد: یکی از همکاری‌های ما با سازمان زیباسازی شهرداری تهران است که به نصب نقاشی‌های کودکان برنده ۸ دوره مسابقات دوسالانه نقاشی در سطح شهر اختصاص دارد.

وی به هفته سیمای کودک اشاره کرد و گفت: با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی هفته سینمای کودک در سینمای کانون واقع در خیابان خالد استامبولی برگزار می‌شود که طی این هفته فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان از جمله دو محصول مشترک (دوچ و ضربه فنی) کانون و بنیاد فارابی به نمایش در می‌آیند.

دبیر هفته ملی کودک به برنامه شبی با سینمای کانون اشاره کرد و افزود: این برنامه که روز اول هفته ملی کودک برگزار می‌شود که مروری بر فیلم‌های چند فیلمساز برجسته سینمای کشور در حوزه کودک است که با هماهنگی پردیس سینمایی کوروش برگزار خواهد شد.

وی از حضور گروه‌های تئاتر و مربیان قصه‌گویی در هفته ملی کودک در بیمارستان‌ها خبر داد و اظهار کرد: این گروه‌ها به عیادت کودکان بستری در بیمارستان می‌روند.

ارسال نظرات