فرماندار هشترود:

416 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شد

فرماندار هشترود در جلسه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان از معرفی 416 طرح اشتغالزایی با یک هزار و 266 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به بانک های عامل شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۷۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان افزود: از این تعداد 249 طرح با 580 میلیارد ریال برای توسعه روستایی و مابقی برای طرح های فراگیر در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه 10.5 درصد مصوبات کارگروه اشتغال در شهرستان از سوی بانک ها پرداخت شده گفت: هشترود از نظر پراخت تسهیلات در رتبه 15 و از نظر تعداد طرح ها در رتبه 12 استانی قرار دارد.
امینیان همچنین با بیان اینکه بانک ها در قبال مصوبات کارگروه اشتغال کم کاری و سخت گیری می کنند افزود: بانک ها موظف هستند ظرف 10 روزآینده بدون بهانه و ایرادگیری، نسبت به پرداخت وام به افراد و طرح های که برای ایجاد اشتغال معرفی می شوند تسهیلات پرداخت کنند.
وی همچنین خواستار همکاری همه جانبه بانک‌ های عامل با دستگاه ‌های اجرایی و سرمایه ‌گذاران در مورد اشتغالزایی و کارآفرینی شد.
بنا به گفته فرماندار هشترود، این شهرستان رتبه اول آمار بیکاران و مهاجرت را در آذربایجان شرقی داراست و در صورتیکه سخت گیری بانک ها در پراخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی ادامه یابد این شهرستان عنوان اول کشوری را نیز کسب می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار