خبرهای داغ:
گردان106امام حسین علیه السلام از لشکر14امام حسین علیه السلام با حضورمسئول معاونت بسیج لشکر و اعضای شورای گردان پایگاه ویژه بسیج این گردان را افتتاح و ارکان آن را معرفی نمودند،
کد خبر: ۹۰۶۴۶۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیجاز لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام، گردان ۱۰۶ امام حسین علیه السلام از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام با حضورمسئول معاونت بسیج لشکر و اعضای شورای گردان پایگاه ویژه بسیج این گردان را افتتاح و ارکان آن را معرفی نمودند.
جانشین گردان ۱۰۶ امام حسین علیه السلام ضمن اعلام افتتاح پایگاه ویژه این گردان افزود: نیرو‌های این پایگاه از افراد زبده بسیجی گزینش شدند و امروز ارکان این گردان با حضور مسئول معاونت بسج لشکر معرفی شدند.
این مسئول در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه ماموریت لشکر مقدس امام حسین علیه السلام در زمینه‌های مختلف اعم از امنیتی فرهنگی واردو‌های جهادی می باشد ادامه داد: نیرو‌های به کار گیری شده در این پایگاه باید با آمادگی وبصیرت وهوشیاری کامل حاضر شوند .
محمد سلیمانی در انتها از مسئولین حوزه‌ها ونواحی خواست در خصوص تامین نیروی کیفی برای تکمیل کادر این پایگاه با این گردان کمال همکاری را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها